Alisandali: "Mora spelar väl kvar i Es nästa säsong också , och det bör ju bli ett Gävle -Dala derby .
Fast det kanske du inte vill räkna som ett derby eftersom ni ostat förlorar mot "
Så sant min vän ett sk. derby finns givetvis kvar. Jag var på plats i Läkerol arena och såg Brynäs slå Mora för några månader sedan så visst händer det att vi slår dem allt.
Ni möter Södertälje två gånger härnäst, samtidigt som Malmö och Skellefteå har dubbelmöten. Med rätt resultat i dessa matcher, och ni fortfarande är med i leken.
Alisandali: detta är tungt, mycket tungt, o emot löven som skulle vara seriens slagpåse, man vet inte om man ska skratta eller gråta efter detta! om vi inte får till oss 5-6 klassvärvningar nästa säsong så kommer det se lika dant ut nästa säsong! OM VI ENS KOMMER TILL KS DÅ!! :'(
bobbe: Om vi ser Kvalserien som en boxningsmatch så blev vi nockade redan i fjärde ronden av tio . Det är bara för Jukka att kasta in handuken och lämna w o i resten av matcherna , så att vi som fortfarande håller på laget slipper den förnedring som det är att vara Leksing just nu .
Undergång? Skriver du som avslut i ditt inlägg , ja det är mycket möjligt att det här är våran undergång .
Masken och Jonas gjorde nog mera skada än vad jag vetlat tro , det verkar som Björn Doverskog tog hela Leksands IF med sig i graven när han dog .
18.47 2 min Leksand 21. ELOFSSON, Jonas HOLD 18.00 2 min Leksand 22. PERSSON, Linus TRIP 12.41 2 min Löven 33. BLIXT, Jimmy ROUGH 12.41 2 min Leksand 21. ELOFSSON, Jonas ROUGH 11.24 2 min Leksand 9. HÄGGLUND, Johan HOLD 08.12 2 min Leksand 81. BARTEK, Martin HOOK
Jag tror Nyz menade att du hade fel i det du påstod !