Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
norrland:
Tror nog inte att så många njuter, de flesta vill nog ha LIF kvar i ES bland både spelare och andra lags supportrar.
Men det som sker nu med att både Masken och Jonas drar vidare kan vara början på ett nytt LIF.
Db_04:
Han har lång erfarenhet både som spelare och tränare och ett stort kontaktnät, så jag tror absolut på honom.
Danska spelare i Es har väl många ggr vart rätt lyckade värvningar, bättre än många andra importer.
mattias - 74:
Det är ju inte kört än, men det krävs nog vinst i resten av matcherna nu om det ska bli ES nästa säs.
Vore ju synd om Lundström fick börja om i AS igen, han kommer att bli ett lyft för LIF.
håller nog med mattias - 74:
De medgångsfans som fanns, sorterades nog bort under grundseriens inledning.
Nu är det sådär kul att lyssna på ett referat med Leksand igen. "Sopsec....Magsec.....Slemsec, tillbaka till Magsec. Skott!"
Grötbögarna från Danmark är tillbaks i ES mot min vilja. Däremot blir det härliga matcher mot SAIK. Ser fram emot att "spräcka oskulden" i Skellefteå Isstadion.
Jag säger som Bergström sa (en äldre gubbe i Timrå), fan om de kunna lära sig rikssvenska ändå därnere i Danmark. Guuud va less man blir allt jävla skorrande i TV-rutan. Nej fy fan vad skönt om Skåne hamnade under vatten så slapp man skiten och så blev Gotland Nordens Hawaii.