23.14 2 min Leksand 28. SRDINKO, Jan ROUGH 23.14 5 min Leksand 28. SRDINKO, Jan FISTI 23.14 10 min Leksand 28. SRDINKO, Jan ABUSE 23.14 20 min Leksand 28. SRDINKO, Jan MATCH
Db_04: Alltid lätt o skulla på den randige stollen på isen. Men så som Leksingen vevade så var nog matchstraffet befogat sen vem som startade det är ju en annan sak... ofta det blir så. Nån retar o startar o åker ut på en 2a.
mattias - 74: Man kan göra mycket för att tänd laget men som sagt 4 matchstraff på 5 matcher.... liiit för mycket tycker jag. Och det verkar ju inte funka som tändvätska heller direkt. Frustration snarare...
mok: mm de är sant me Sjöbergs bedömning i går va pinsam den där flinande fjollan Ölvestad startade bråket och får 2 minuter....Srdinko får 2+5+20 (Matchpenalty).....
Men visst de är så jävla onödigt å dra på sig sånna grejjer......okej som dif gjorde i fjol skicka nån bänkis å psyka skiten ur en motståndare :) men Srdinko är ju typ den bästa backen just nu....
hoppas på samms tämning äåven denna gång man kommer ner... sist var för ett tag sedan nu...men på måndag är det blodigt alvar som gäller....... mntips 4-3 till timrå
mattias - 74: Kanske inte 145 poäng men väl 135 iaf :) Matte kanske inte var ditt starka ämne hehe. Ne visst e det ingen bra start med 5 förluster men som sagt det är långt kvar och med 3 poäng kan man klättra snabbt.
Jag vill bara kommentera en sak i samband med er match mot DIF igår eller rättare sagt intervjuer i samband med er match igår. Jag såg TV4 sporten igår och det var det värsta jag sett från en "journalist", han gjorde allt för att provocera Niklas P(visst var det Niklas?)när han proppsade på att han skulle visa tabellen där Leksand låg sist, tror journalisten inte att de var medveten om tabellplaceringen?? OCH FRAMFÖRALLT VAD VILL HAN UPPNÅ MED DETTA?? TV4 är och förblir rena "Djurgårds-TV"
mattias - 74: jag tittade på canal+ igår först blev jag arg när det stog dif-lek istället för dif-lif i slutet av matchen fattade jag varför djurgården lekte bört varenda j***a back eller vad man nu ska kalla dom
Det är sista jävla gången jag åker till Globen för att se Leksand!! Idag eller "igår" va den sämmsta dagen på bra bra länge.. Lider med dom som va där eller såg nått av skiiten!
DIForever: Man ska inte prata om karga upplevelser :-) men det är ju ett faktum nu. Klart jobbigt. Läge att försöka styra in sig till sängen och snacka lite med John Blund...Kanske man har glömt detta i morgon när man vaknar.