rödovithockeydy: får jag bara fråga en liten sak .. HUR F-N KAN DU VARA SÄKER PÅ DET? visst, det kanske ser ut som det nu . men bara för att dom ligger sist nu betyder väl inte det att dom kommer åka ur? Dom kan mycket väl börja klättra uppåt.
Granderock: Jodå, Martin är en av alla ungdomar som "inte platsat" i Leksand. Ditt försvar av Pirro kan jag inte hålla med om, men det är var och en fritt att välja åsikt... Maskens avgång kan vi dock båda skriva under på!
vet inte om han är ex leksing... ja självklart behövs klass spelare men just nu tycker jag att man måste börja ta vara på talangerna och stärka upp ledarlinjen och köpa in en 5 klasspelare....
MRMILAN: men det är ju inte det som behövs. det som behövs är spelare som har samma kaliber och som kan hitta målet, som tex klassspelare i tex frölunda, färjestad och hv71... tex. leksand har ju alltid använt denna lösning, så fort det inte går bra så ska det bort. se bara vad som hänt om man behållt spelare som lars jonsson eller jonas nordqvist, andreas karlsson....
jag lovar att dagens ex leksing som blir att sänka leksand är martin jansson. han är väl gammal ex-leksing va?
Jag tycker det är total skandal om pirro får kicken. är det nån som bör få kicken så är det ju spelarna eller masken. jag tycker masken speciellt. ingen högoddsare där inte, plus en jävel på kassa värvningar.
mr big idiot: Öhh?!? Har du överhuvudtaget nån substans i ditt påstående? Vidare, skulle du på ett för andra förståeligt sätt vilja förklara hur din lösning vore riktig eller rättvis på mista vis...
Ryktet går att något pucko har skickat en pistol/gevärs kula till pirro för att skrämma så att han ska avgå. Jag vet inte om det är sant, men om så är så tycker jag att leksand borde bli degraderade till division fyra "omgående".
JanT: Förlorar Leksand ikväll står man ju kvar på sin pinne efter 10 omgångar,rent statistiskt innebär det att man kommer skrapa ihop 5 poäng på 50 matcher!!
Stigsson: Han lär inte spela överhuvudtaget på denna sidan nyår! LIF har sannerligen inget flyt för närvarande. Men har man vunnit mästarcupen så har man.......
Nåja, ut med pirro så löser alla problem sig. Spelarna har väll ingen del i tabellplaceringen va. Men min åsikt är att om pirro säger åt spelarne att göra så här, men spelarna gör då tvärt emot. Hur kan ni då belasta honom för det? Är det hans fel allting? Nja jag kan inte hålla med.
Mora har bara mäktat med 6 poäng mer än leksand men inte fan gnäller jag på rindell för det. Det måste inte alltid finnas en syndabock...
Diaz: I fallet Witehall är det så att han och familjen hade bestämt redan under föregående säsong att man skulle flytta till det nybyggda huset i Lerum. Att lägga grillorna på hyllan var ett led i detta, men han hade lämnat dörren öppen för eventuellt inhopp om han behövdes i Leksand.
Nu kom istället Frölunda med ett erbjudande och det är inte särskillt svårt att förstå att han tackade ja. Tänk att "efter karriären" få möjligheten att spela med en SM-guldkandidat...
undra om tränarstabben börjar ångra sig varför ang Johan Witehall, han har gjort 2 mål och 5 assist och har 8 + i plus/minu statistiken, han skulle ju lätt kunna slå alla leksandspelar vid detta laget, usch säger ja! kasta ut hela jävla styrelsen o alla jävla tränare! in med nytt blod!!!