vi har juh fan ingen målgörare! kanske kommer fram en om vi börjar åka rakt mot mål med puck när vi kommer i motståndar zonen! vi åker juh ut på kanterna sen blir vio kvar där! nej i morgon vill jag se mer spelare frramför mål och mer rakt mot mål i kontringarna! då vinner vi det här!! å grabbarna måste juh våga!! jaja hoppas på första vinsten imorrn! tippar 5-0... 2 bicek 1wallenberg 1 meijer och 1 av calle steen!
Backlund var ju fan bästa spelaren på isen igår det er ju för hel***e dom jävla pis* backarna som är helt förlamade.När blir det ordning i laget och första 3poängarn?
nr19 Brus: Nu är det "bara" 39 matcher kvar på denna förlängda försäsongen . Sen i vår som Mattias mycket riktigt påpekade så är det dags för vårat obligatoriska "slutspel" . Så sitt lungt i båten , vi fixar det här . Inget lag har någonsin haft så många träningsmatcher innan KS .
mattias - 74: Boka då två biljetter ner till Skåne och en till Uppsala . Sista platsen är nog ganska öppen och bör inte bokas nu . Men tvivlar på att Skellefteå är det fjärde laget i den serien , tor dom missar KS i år .
mattias - 74: Har även jag gett upp. Det finns noll vilja i detta lag. Men det går jävligt bra att börja sätta fart på benen när det är 3 minuter kvar av matchen. Varför inte börja sätta fart från start någon gång. Det går ju bara mot topplagen men då räcker inte Leksand till i allafall.
mattias - 74: Tror inte att Masken är ett så lyckat alternativ som tränare...han bör nog se sig om efter ett nytt jobb. Jasså? Wikegård är tydligen inte intresserad. Tycker att Leksand ska ta in en tränare som har ett STORT hjärta för klubben. Vem, törs jag inte svara på men alt. borde finnas. Lycka Till ikväll mot SSK!
haha nej.. efter att ha kikat igen den kan jag bara konstatera att skall man plocka ut dem 3 sämsta ur denna lista får det bli.. Mike stapleon Kasper Kenig och Maurice Rozenthal ;)
mattias - 74: En intressant match på många sätt, SSK-fansen är ju inte nöjda med Taavola. En mer färglös tränare är svår att hitta. Bra istränare men hopplös som matchcoach - en typisk andre-tränare. Tack och lov att han inte tränar LHF längre.
mattias - 74: Kontinutet vad är det? ;) Inte underligt ni har haft problem dom senaste åren, ny sportchef är nog ett måste innan LIF ska kunna etablera sig på allvar igen.
Imponerande lista! Ja, längden på den alltså. Om jag räknat rätt så var det drygt 80 namn vilket skulle ge ett snitt på 13-14 lirare per säsong. Då är ju denna säsong inte avslutad ännu. Ingen kan i alla fall beskylla Masken för att ha varit handlingsförlamad.
Jag känner att ni tar 3 poäng i dag
kom igen nu Leksand!!