Leksands IF

SHL · 27383 inlägg · 1368 ämnen
« · 666529 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Leksand förstärker ?
mattias - 74: Calle gjorde ett inhopp i NHL säsongen innan lockouten...dock inget lyckat

Sv: Leksand - Hv 71 ??
Projta: ja förstår dej ! ja är oxå jätteorolig! men varför kan inte masken dra in stefan bergqvist, uffe samuelsson o dom dära när han ändå håller på!? varför letar han avdankade lirare istället för klasslirare??! vi har ju pengarna men har vi råd att åka ner en gång till? vad tycker vi åskådare, vad tycker lagen runt omkring? vi tappar all respekt från andra lag som vi en gågn i tiden hade! nån som tycker nått annat?

mattias - 74: Nja till en viss del, fast man måste räkna med skador oxå, men som sagt det blir hårt i kvalet, tror inte detta räker ändå faktiskt, Duba får ingen matchtid, och backlund kommer vika ner sig i kvalet!

Db_04:

Vill inte se en ny Lindmark på isen! Calle har väl inte spelat på flera år eller ??

Db_04: Hoppas det där med Calle är lösa rykten bara

Leksand förstärker ?
Enligt Afonbladet så hade Masken och Calle Johansson ett samtal igår ...

Leksand verkar gilla komentatorer...

Kanske ser maskens lista ut såhär
1. Curre Lundmark ,Klart
2.Calle Johansson
3.Åsa Edlund
4.Ankan
5.Arne Hegerfors
6.Paolo Roberto

Sv: Karlberg
mattias - 74: ge karln ett par matcher nu .... dom här omgångarna som är kvar äre bara å satsa på å få en hyfsad trend till kvalserien

Projta:

Intressant artikel om matchen i DD!!

Tycker det stämmer till 100%

Bengt: Han fick juy ingen lättsam första match!

Det syns att de skiljer 50 p mellan lagen. Hv är hetare Mera fart bättre avslut.

alla skyller på DUBA! Inte hans fel.

Skrev vad jag tycker om honom i FBK:s gb ang din kollegas fråga om honom.

Nu tar vi Timrå på lör så jag får en bra resa hem. Annars får jag handla med 5,3 på systemet i Timrå

Sv: Curre klar???
mattias - 74:
Inte för att jag försöker gnida in salt i såren men vad var det jag sa ? ;)
Tåget har gått men Curre blev kvar på stationen.

Tången: räcker inte det? det är ju som det brukar vara o vi är nöjda =) 7 minuter av 60 möjliga är ganska bra för oss =)

Projta:
Säg mig : Vart tog Curre- effekten vägen? Varade i 7 minuter!

superovve: Det finns ingen publik kvar nästa match! dom har redan åkt till borlänge istället, håller iaf samma klass.

Projta: Ja. Man får väl hoppas på det..! Masken får plocka upp dom ifrån Läktarna :P.. Högre Publiksiffra iallafall!!!

Diaz: ja visst =) . så blire nog säkert hehe

Projta: hoppas på DRUKEN som nyförvärv! eller dom 3 bröderna HUNA =)

Diaz: Han skulle väll tydligen vara bra... men det hade fan gått mkt bättre med en pint i mål idag, såg ut som rena Korpiad hockeyn.. undra vilket nyförvärv det blir, kanske nån Star babe =)

kul att se at watt kan göra mål iaf :) men varför starta dom med duba?

Frasse: Var inte så nära Frasse!

hahaha

Diaz: Oj vad dålig förlorare man kan vara då..börjar det bli tröttsamt att förlora??

Dragan 2k: Intressant läsning dock. Calle har varenda gång hävdat att han inte ska lira mer. Undrar vad Masken kan hosta upp för att locka ut honom från pensioneringen...

Dalmas1: Och nu hotar Tomas Ros via sin blogg att ni ska bli räddade av Calle Johansson.

Aftonbladet idag:
"I kväll är Curre Lundmark tillbaka i båset.
Hårdare disciplin ska vända trenden i krislaget Leksand.
- Det har varit för slarvigt innan."

...och resultatet ser vi just nu...

vi kommer få kämpa i KS helt klart gubbar :(

Bengt: tydligen :)

Det verkar ha blivit en konstig Curre-effekt...;)

mattias - 74: Ja tio minuters resa så är man framme.

nr19 Brus: skaffat brillor o ser att det finns lagkamrater kanske?? hahaha
nån som vet vad som hänt med O.Steen?? han är inte med i laguppställningen mot HV :S

Db_04:
Hur är det möjligt att loppan har 28 ass på en säsong.
Har han blivit playmaker på gamla dagar?

mattias - 74:

Eller så börjar han bli gaggig, och har inte koll på vem arbetsgivaren är. Alzheimer Light, du vet.

Diaz:

han var inte rolig? han var bara realist :-)

mattias - 74: gillade curres kommentar..
och vem vinner du mellan Leksand - Hv....
Curre - HV såklart...(försöker göra sig rolig, märker att det inte funkar o gör bort sig)
härlig gubbe :) Heja LEKSAND!!

Lyrkan:

Ok då har du nära då .-)

mattias - 74: Jag bor i sundsvall så jag tar nog bara bilen ut och kollar på matchen.

Db_04:
Oj, jag tyckte precis det knastrade till här...som vore det torrt på nåt vis ;-)

mattias - 74: knappast möjligt

superovve:

10 matcher kvar. 30 poäng till Leksand! och en Staty på Curre på Torget i Leksand..

Låter rimligt va :-)

mok:

Dagens domartrio...

ANDERSSON, Thomas

KARLBERG, Anders

TAKULA, Leo

Lyrkan:

det är 3 bussar anmälda och jag fick plats fastän jag bokade dagen efter sista anmälningsdag.. ring nr 070 746 57 73 och prata med Ann Louise

mattias - 74: O här har du Tv-bilder från första träningen,kolla in tacklingen Curre åker på:-)

Se länk!

mattias - 74: Ingen som kan ta reda på lite mer i fallet karlberg och exakt vad som gäller där. Hur många är det som åker upp till timrå på lördag. Ska försöka få tid att ta mig ut själv.

Bafucin:

Bilder från Curres första Träning med laget!!

www.superstars.nu/index.php?PHPSESSID=57863744266a0392176acb557d0ccd1d&LVLC=2226

Lyrkan:

Blir inte förvånad om han är med på Lör mot timrå redan :)

Lyrkan: Nej fönstret är öppet till och med tisdag.

mattias - 74: Fönstret stänger väl vid midnatt nu på söndag så det närmar sig med stormsteg.

65selander:

Ja han sa ju själv att hans unga skulle börja skolan här i dalarna ( Leksand ) :-)

Tror det inte dröjer länge förrän han skriver på !!!

65selander:
Jag har för mig att jag läste i någon tidning att han skulle flytta hem direkt efter nyår men att det inte var klar med någon klubb.

Alisandali: Vad jag har hört ifrån mina håll är att hans ungar skall redan vara inskriven i någon askola i Dalarna. Men som sagt var det är ett löst rykte samt att det kan ju vara i Mora ;-)

Bafucin: Det är väl såna som Masken Och Bergqvist Letar efter, förmodar jag.!

« · 666529 · »