Alltid_Leksing: Usch.! Stackars dig :D
JULTRÅD!!!
643509 · Nästa » Till forumet
Sv: JULTRÅD!!!
GOD JUL alla Leksingar (och övriga) nu drar jag ner till Hufvudstaden över helgen! Bara mjuka paket till er! *S*
Sv: JULTRÅD!!!
GOD JUL alla Leksingar (och övriga) nu drar jag ner till Västerås över helgen , men vi syns uppe i Ejendahls på Tisdag .
Sv: JULTRÅD!!!
mattias - 74:
Mormor's hemlagade köttbullar.
Kallskuret som rostbiff, prinskrov, gravad lax, sill. rödbetssallad, mimosa.
Dryck: diverse Julöl
Mormor's hemlagade köttbullar.
Kallskuret som rostbiff, prinskrov, gravad lax, sill. rödbetssallad, mimosa.
Dryck: diverse Julöl
Sv: JULTRÅD!!!
Db_04:
Nej kanske man skall diskutera julbordet.. vad klarar du dig inte utan? Jag måste ha Jansson och Sill i alla fall :)
Nej kanske man skall diskutera julbordet.. vad klarar du dig inte utan? Jag måste ha Jansson och Sill i alla fall :)
Sv: JULTRÅD!!!
mattias - 74: Hoppas det är en bra kamera. har haft en del digitala nu och har lärt mej på vägen :)
Sv: JULTRÅD!!!
mattias - 74: Jasså har du fuskkikat eller köpt den till dej själv :) Vad blire för kamera då?
Sv: JULTRÅD!!!
mok:
Nope... Nåt mycket bättre, och det har ingenting med ishockey och göra..
En digitalkamera :)
Nope... Nåt mycket bättre, och det har ingenting med ishockey och göra..
En digitalkamera :)
JULTRÅD!!!
Eftersom Julen stundar så startas en tråd med julsnack..
Jag vet iaf vad jag får i julklapp :)
Jag vet iaf vad jag får i julklapp :)