Leksand - ICE BREAKERS
« Föregående · 894838 Till forumet
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
Db_04:
Kul att se Gagne i Ejendals =)
Synd att man missar matchen men sådana här matcher brukar ju i regel sluta 12 - 11 eller nåt liknande.
Kul att se Gagne i Ejendals =)
Synd att man missar matchen men sådana här matcher brukar ju i regel sluta 12 - 11 eller nåt liknande.
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
mattias - 74: dom får väll låsa in gangé i nått förråd så har vi en hyfsad ersättare till Mattias Ritola
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
leksandboy:
Leksand vann med 6 - 4 och nya målvakten imponerade rejält tydligen !!
Leksand vann med 6 - 4 och nya målvakten imponerade rejält tydligen !!
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
Stigsson:
Foppa måste ha blivit så imponerad av Leksands bländade spel att han överväger att avsluta sin karriär med att spela opp Leksand i Elitserien =)
Foppa måste ha blivit så imponerad av Leksands bländade spel att han överväger att avsluta sin karriär med att spela opp Leksand i Elitserien =)
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
mattias - 74: njae ja mena inte smguld
Länkar:
http://www.norrlandsguld.nu/
http://www.norrlandsguld.nu/
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
mattias - 74: Ja tänk, Leksand vann...på försäsongen. Det känns bekant. ;)
« Föregående · 894838
På andra sidan finns Lasses lagkamrat Simon Gagné