Håll i hatten nu kommer vi å vinner
Leksand - Timrå
« Föregående · 129679 Till forumet
Sv: Leksand - Timrå
Vi föds alla med Red Eagles-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Ses På Tisdag......
TIK-POWER
Ses På Tisdag......
TIK-POWER
Sv: Leksand - Timrå
5-1 till Timrå tycker jag känns rätt så realistiskt slutresultat......Timrå har 18 poäng på tisdagkväll....
Sv: Leksand - Timrå
Countdown ----->44 timmar och 18 minuter tills uppgiften att välta bortkomlingarna på rätt köl igen börjar!
För det är ju våran, Timrå IK-fansen att få andra att förstå att vi alla föds med Red Eagles-hjärta.
TIK-POWER
För det är ju våran, Timrå IK-fansen att få andra att förstå att vi alla föds med Red Eagles-hjärta.
TIK-POWER
Sv: Leksand - Timrå
Countdown ----->23 timmar och 24 minuter tills uppgiften att välta bortkomlingarna på rätt köl igen börjar!
För det är ju våran, Timrå IK-fansen att få andra att förstå att vi alla föds med Red Eagles-hjärta.
TIK-POWER
För det är ju våran, Timrå IK-fansen att få andra att förstå att vi alla föds med Red Eagles-hjärta.
TIK-POWER
Sv: Leksand - Timrå
Dream Team: Ja, det där var väl inte så svårt...
Hoppas det fortsätter gå bra för er, ni hör hemma i elitserien!
Hoppas det fortsätter gå bra för er, ni hör hemma i elitserien!
Sv: Leksand - Timrå
"Det är bara att slå fast - Timrå är absolut ingen bluff. Timrå är inte bara målvakten Kimmo Kapanen.
Det var ingen bottennapp vi fick se av Leksand i går kväll.
Det var bara det att Timrå var så mycket bättre i många detaljer på isen"
TIK-POWER
Det var ingen bottennapp vi fick se av Leksand i går kväll.
Det var bara det att Timrå var så mycket bättre i många detaljer på isen"
TIK-POWER
Sv: Leksand - Timrå
Amb-41: Håller helt med dig. Man är inte bättre än vad motståndet tillåter. Leksingarna gjorde en toppmatch som de skall ha all heder för.
Sv: Leksand - Timrå
Njurundabo:
Jag blir inte förvånad om både Leksand och Timrå klara sig till slutspel.. Normalt sett så har de en tunn trupp men efter att ha sett matchen i Tisdags så ser man klart och tydligt att det finns påotential bland båda lagen att gå långt....
Man skall naturligtvis rosa Kapanen i målet men Leksand gjorde stundtals honom bra genom att skjuta ganska enkla puckar på honom......
Jag tippar Timrå som 5:a Leksand som 8:a i serien!!!
Nån som vill sätta emot
Jag blir inte förvånad om både Leksand och Timrå klara sig till slutspel.. Normalt sett så har de en tunn trupp men efter att ha sett matchen i Tisdags så ser man klart och tydligt att det finns påotential bland båda lagen att gå långt....
Man skall naturligtvis rosa Kapanen i målet men Leksand gjorde stundtals honom bra genom att skjuta ganska enkla puckar på honom......
Jag tippar Timrå som 5:a Leksand som 8:a i serien!!!
Nån som vill sätta emot
Sv: Leksand - Timrå
bajenmattias: ja, vad får dej att tro att vi släpper ifrån oss 1:a platsen =D??
Nej då, skämt åsido....slår ditt tips in är jag VÄLDIGT nöjd!
Nej då, skämt åsido....slår ditt tips in är jag VÄLDIGT nöjd!
« Föregående · 129679