« Föregående · 634091 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nya tag
Diaz: va det inte du som inte ville ha gamla gubbar??? McEachern känns ganska gammal...;)
jag tycker att det är onödigt att förstärka massa nu, framförallt med utlänningar som är dyra och kan floppa (Hucko, Golubovsky, Neckar i SSK, Sloan i Timrå osv osv)
Nu har vi fått igång vårt spel, vi ska inte förstöra detta genom att ta in nytt i laget!!
Jag skulle dock kunna tänka mig att se Micke Wahlberg i laget, han är en bra spelare som vi skulle kunna behöva...Men jag tror vi klarar oss bra utan nyförvärv!
jag tycker att det är onödigt att förstärka massa nu, framförallt med utlänningar som är dyra och kan floppa (Hucko, Golubovsky, Neckar i SSK, Sloan i Timrå osv osv)
Nu har vi fått igång vårt spel, vi ska inte förstöra detta genom att ta in nytt i laget!!
Jag skulle dock kunna tänka mig att se Micke Wahlberg i laget, han är en bra spelare som vi skulle kunna behöva...Men jag tror vi klarar oss bra utan nyförvärv!
Sv: Nya tag
Venne: Inte för att det är så jättesäkra bevis men källan har haft rätt många gånger tidigare! Även känd som svallerapan på leksandsif.com :)
2005-12-05 22:56:26
Förhandlingar pågår med en gammal leksandsbekant
Killen har gjort många poäng i leksandsdressen och blev 2004 svensk mästare i en viss klubb som gillar gamla leksingar.
Jag skulle gissa på att det är loppan hellkvist, men det är ju en ren gissning.
2005-12-05 22:56:26
Förhandlingar pågår med en gammal leksandsbekant
Killen har gjort många poäng i leksandsdressen och blev 2004 svensk mästare i en viss klubb som gillar gamla leksingar.
Jag skulle gissa på att det är loppan hellkvist, men det är ju en ren gissning.
Sv: Nya tag
lind75:
Leksands största misstag var att göra sig av med nr 16. Jag var positiv efter det beslutet men nu är jag beredd at ändra mig. Nu så ser man att Leksand saknar nån med riktig rutin. Det hade ju varit kanon att få hem Karlberg, Eriksson och kanske Jensa Nielsen....
3 st som skulle lyfta laget rejält....
Leksands största misstag var att göra sig av med nr 16. Jag var positiv efter det beslutet men nu är jag beredd at ändra mig. Nu så ser man att Leksand saknar nån med riktig rutin. Det hade ju varit kanon att få hem Karlberg, Eriksson och kanske Jensa Nielsen....
3 st som skulle lyfta laget rejält....
Sv: Nya tag
Projta: Jopp...kul det du...framförallt eftersom jag inte kan se den Live..Men det brukar funka att agera hemmaklack hemma osså...Tvingar (nåja) på ungarna Timråtröjjor halsdukar o mössor o trycker ner dom i soffan tills matchen blåses av....
O detta hörde nog inte hemma i denna tråd men ni kanske har mer tolerans än vad vår GB har....:)
O detta hörde nog inte hemma i denna tråd men ni kanske har mer tolerans än vad vår GB har....:)
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
mattias - 74: antagligen inte, men vi tar nog brynäs i matchen efter
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Alisandali:
Här åker man iväg för att spela korpamatch i tro att leksand skall ta sin första borta 3.a för säsongen men ack vad jag bedrog mig, Detta håller inte i längden om de skall vara med och slåss om att slippa spela Ks i år också man skall inte tappa 0 - 2 inför sista. Fan vad vi behövde den där 3:an.....
men men ... 3 poäng mot Linköping på tor ??
Här åker man iväg för att spela korpamatch i tro att leksand skall ta sin första borta 3.a för säsongen men ack vad jag bedrog mig, Detta håller inte i längden om de skall vara med och slåss om att slippa spela Ks i år också man skall inte tappa 0 - 2 inför sista. Fan vad vi behövde den där 3:an.....
men men ... 3 poäng mot Linköping på tor ??
« Föregående · 634091 · Nästa »
Hoppas på Backlund men nu är det tydligen populärt att stå 3 - 4 matcer och sedan byta men jag hoppas på Backlund....