« Föregående · 644496 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hv - Leksand!!!
mattias - 74: ja...kanske vi skulle offra nån å plocka bort deras stjärnor...
men eftersom vi inte har Wikegård som tränare så lär ju inte de hända :(
men eftersom vi inte har Wikegård som tränare så lär ju inte de hända :(
Sv: Hv - Leksand!!!
Db_04:
Vi ledde ju sist i Kinnarps också och då vart det genomklappning i sista...
Vi ledde ju sist i Kinnarps också och då vart det genomklappning i sista...
Sv: Hv - Leksand!!!
mattias - 74: eller så hann han inte undan för pucken :) ...iaf hans första elitseriemål ...och hans andra poäng...
Kimmo borta 2 veckor
Leksands Kimmo Lotvonen blir borta från hockeyn de kommande två veckorna. Andledningen är att den finske backen drabbats av lunginflammation.
Skade- och sjukdomslistan vägrar bli kortare för Leksand. På torsdagen stod det klart att klubbens finske back Kimmo Lotvonen missar de två kommande veckornas matcher. Leksands läkare Lars Johansson berättar för klubbens hemsida:
– Kimmo Lotvonen hade oproportionerlig hjärtfrekvens efter hemmamatchen mot Luleå i tisdags och sannolikt föranleddes detta av en hjärtmuskelinflammation på basen av en infektion. Han ska nu vila två veckor och sedan göra ett arbets-EKG.
Kimmo har efter kommit hem efter ett och ett halvt dygns vistelse på Falu Lasarett.
– Ja, nu känner jag mig piggare och nu är det bara att vila och se till att bli frisk, säger Kimmo till Leksands hemsida.
Skade- och sjukdomslistan vägrar bli kortare för Leksand. På torsdagen stod det klart att klubbens finske back Kimmo Lotvonen missar de två kommande veckornas matcher. Leksands läkare Lars Johansson berättar för klubbens hemsida:
– Kimmo Lotvonen hade oproportionerlig hjärtfrekvens efter hemmamatchen mot Luleå i tisdags och sannolikt föranleddes detta av en hjärtmuskelinflammation på basen av en infektion. Han ska nu vila två veckor och sedan göra ett arbets-EKG.
Kimmo har efter kommit hem efter ett och ett halvt dygns vistelse på Falu Lasarett.
– Ja, nu känner jag mig piggare och nu är det bara att vila och se till att bli frisk, säger Kimmo till Leksands hemsida.
Sv: Hv - Leksand!!!
mattias - 74:
såhär
Målvakt
35.Duba (26.Backlund)
1a
28.Srdinko
25.Nemecek
34.Bicek
21.Eriksson
6.Wallenberg
2a.
22.Bemström
5.Österby
14.Ollas
20.Steen
40.Steen
3e
3.Benysek
7. Andersen
13.Meijer
27.Skalde
19.Hedlund
BÄNKEN
41.Lindmark
10.Golubovsky
17.Eklund
4.Granath
12.Bergenström
såhär
Målvakt
35.Duba (26.Backlund)
1a
28.Srdinko
25.Nemecek
34.Bicek
21.Eriksson
6.Wallenberg
2a.
22.Bemström
5.Österby
14.Ollas
20.Steen
40.Steen
3e
3.Benysek
7. Andersen
13.Meijer
27.Skalde
19.Hedlund
BÄNKEN
41.Lindmark
10.Golubovsky
17.Eklund
4.Granath
12.Bergenström
Sv: Hv - Leksand!!!
nyz: Nu fick vi ett toppklassigt första backpar i dag .....
Målvakt
35.Duba (26.Backlund)
1a
10.Golubovsky
5. Österby
34.Bicek
19.Hedlund
21.Eriksson
2a.
28.Srdinko
25.Nemecek
14.Ollas
20.Steen
40.Steen
3e
41.Lindmark
7. Andersen
13.Meijer
4.Granath
12.Bergenström
4e
3.Benysek
22.Bemström
17.Eklund
27.Skalde
6.Wallenberg
Målvakt
35.Duba (26.Backlund)
1a
10.Golubovsky
5. Österby
34.Bicek
19.Hedlund
21.Eriksson
2a.
28.Srdinko
25.Nemecek
14.Ollas
20.Steen
40.Steen
3e
41.Lindmark
7. Andersen
13.Meijer
4.Granath
12.Bergenström
4e
3.Benysek
22.Bemström
17.Eklund
27.Skalde
6.Wallenberg
Sv: Hv - Leksand!!!
Db_04: Tror faktiskt att Anderssen skulle vara bättre än Limpan och Golubovsky tillsammans (då menar jag om man fick ha dessa två + en "riktig back" inne samtidigt). Limpan har gjort sitt och Yan(g) saknar nog yin eller nåt...
Sv: Hv - Leksand!!!
Tubest: hellre de än den där ryssen ...
Dom kan spela på
Benysek
Nemecek
Srdinko
Bemström
Österby
Lindmark
sen ha
Andersen och Golubovsky på bänken
Dom kan spela på
Benysek
Nemecek
Srdinko
Bemström
Österby
Lindmark
sen ha
Andersen och Golubovsky på bänken
Sv: Hv - Leksand!!!
mattias - 74:
Limpan går in i laget till ikväll oxå för att gå på 4 hela femmor.
Limpan går in i laget till ikväll oxå för att gå på 4 hela femmor.
Sv: Hv - Leksand!!!
Db_04:
Man kan ju hoppas att Grabbarna fortsätter som senast, men Hv borta är ju inte direkt nån enkel match att ta poäng i! Ingen Lotvonen heller så jag antar att Andersen kommer få det jobbigt :)
Man kan ju hoppas att Grabbarna fortsätter som senast, men Hv borta är ju inte direkt nån enkel match att ta poäng i! Ingen Lotvonen heller så jag antar att Andersen kommer få det jobbigt :)
Sv: Hv - Leksand!!!
Salcin:
Fattar inte heller hur dom tänker med Duba är ju inte direkt dålig han heller så!
Hoppas han spikar igen!! tar dom 1 p är jag nöjd!!
Fattar inte heller hur dom tänker med Duba är ju inte direkt dålig han heller så!
Hoppas han spikar igen!! tar dom 1 p är jag nöjd!!
Sv: Hv - Leksand!!!
mattias - 74:
Verkar lite konstigt om Backlund inte får chansen stå nästa match med tanke på att han storspelade igår.
Verkar lite konstigt om Backlund inte får chansen stå nästa match med tanke på att han storspelade igår.
Sv: Leksand - Luleå!!
Venne: Jo...Robert Burakovsky.....där har du den största svikaren...
Men Challe & Loppan har också en tendens att springa efter pengarna
Men Challe & Loppan har också en tendens att springa efter pengarna
Sv: Leksand - Luleå!!
Salcin: Vill aldrig mer se Karlberg i Leksands tröja! finns ingen större svikare!!!
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74: Hmm, då kanske ni kan anlita Masken som busschaufför, för han har väl ändå inget annat för sig än att han kan ta en busstur till Ryssland enkel resa eller tur och retur om ni så vill.
Sv: Leksand - Luleå!!
Paddan:
Dumpningen kanske var vid en busshållplats som du säger , kommer inte riktigt ihåg vilket det var - hände ju som sagt för något år sedan.
Dumpningen kanske var vid en busshållplats som du säger , kommer inte riktigt ihåg vilket det var - hände ju som sagt för något år sedan.
Sv: Leksand - Luleå!!
Salcin: Var det inte Osmo Soutokorva som blev dumpad av Dynamo på det sättet, fast då var det väl på en busshållplats om jag inte minns fel.
Sv: Leksand - Luleå!!
Salcin: går han me på å riva kontraktet får han säkert nå kontrakt i ryssland....i nå skit lag i Ryska ligan lr i den ryska andra ligan..... kan man gå från Svenska J20 Superelit / Norska elitserien och få kontrakt i ryska andra ligan så borde nog Yan kunna få de också
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74:
Eller varför inte göra med Ryssen som något Ryskt lag gjorde med en Svensk dom inte ville ha kvar i laget för något år sedan.
Dumpad vid närmaste flygplats med kommentaren "You're not wanted"
Eller varför inte göra med Ryssen som något Ryskt lag gjorde med en Svensk dom inte ville ha kvar i laget för något år sedan.
Dumpad vid närmaste flygplats med kommentaren "You're not wanted"
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74: Ganska mycket skulle ja tro.... för Pittsburgh lär väll ha bjudit ett antal miljoner.....och har inte dom råd så lär inte Leksand ha de
Sv: Leksand - Luleå!!
Db_04:
Han platsar inte ens där.. Jag åker bättre skridskor... Fattar inte vad Masken tänkte när han tog honom till Leksand!! Trodde han att han skulel dominera bara för att han var RYSS eller ??
vad kostar Malkin tror du :P
Han platsar inte ens där.. Jag åker bättre skridskor... Fattar inte vad Masken tänkte när han tog honom till Leksand!! Trodde han att han skulel dominera bara för att han var RYSS eller ??
vad kostar Malkin tror du :P
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74: Nog finns de säkert nån som vill ha han......men inte till de priset...Leksand kan väll betala lönen året ut å låta han spela i Borlänge :)
Sv: Leksand - Luleå!!
Db_04:
Tror inte han kommer sticka.. verkar som om ingen vill ha honom... Han gjorde fan bara 1 byte vad jag såg och då höll han på och ställa till det :)
hade också ett haltaskigt skott på mål som Stigsson kunde sätta :)
Tror inte han kommer sticka.. verkar som om ingen vill ha honom... Han gjorde fan bara 1 byte vad jag såg och då höll han på och ställa till det :)
hade också ett haltaskigt skott på mål som Stigsson kunde sätta :)
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74: det får vi.....men en stabil back och en hyfad forward så klarar vi nog oss igenom KS...
och sen bort me
Golubovsky
och sen bort me
Golubovsky
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74: Nja jag litar mer på Duba när det väl gäller ....
Och VM...glöm de
Hento , Liv och Honken där haru dom 3 målvakter som åker dit.... för Lunkan och Tellan lär ju få spela slutspel i NHL ....
Och VM...glöm de
Hento , Liv och Honken där haru dom 3 målvakter som åker dit.... för Lunkan och Tellan lär ju få spela slutspel i NHL ....
Sv: Leksand - Luleå!!
Db_04:
Han kommer rädda oss kvar... Jag anser att han spelat till sig en plats i VM! Kanske inte som 1 målis men med skall han....
Dessutom är hans nerver bättre nu än förra säsongen !!!
Han kommer rädda oss kvar... Jag anser att han spelat till sig en plats i VM! Kanske inte som 1 målis men med skall han....
Dessutom är hans nerver bättre nu än förra säsongen !!!
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74: Backlund är het nu .....men hylla han inte för mycke......vettetusan om han pallar en kvalserie...
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74:
nej tack! satt och titta igår och jag blir arg när man ser att sånna som Golybovsky och Österby spelar.. usch kunde lånat Janne under J-Vm för Ullman är ju klasser bättre än dessa båda herrar!
nej tack! satt och titta igår och jag blir arg när man ser att sånna som Golybovsky och Österby spelar.. usch kunde lånat Janne under J-Vm för Ullman är ju klasser bättre än dessa båda herrar!
« Föregående · 644496 · Nästa »
0 - 1 efter första.. Kommentatorerna berömmer Leksand för bra och upoffrande spel!!