« Föregående · 643865 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74:
Saknar du missämja i laget ? eller är det så att du vill läsa om hur Burra misshandlat folk på krogen igen ?
Burra är nog den sista spelaren Leksand behöver.
Saknar du missämja i laget ? eller är det så att du vill läsa om hur Burra misshandlat folk på krogen igen ?
Burra är nog den sista spelaren Leksand behöver.
Sv: Leksand - Luleå!!
MRMILAN:
Österby har väl spelat opp sig sista matcherna... Golybovsky blir svår att göra sig av med, INGEN VERKAR VILLA HA HONOM ;)
Österby har väl spelat opp sig sista matcherna... Golybovsky blir svår att göra sig av med, INGEN VERKAR VILLA HA HONOM ;)
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Resultat, senaste omröstningen!!!!
Nystart efter jul.... Hur går det mot norrlänningarna ?? Röster
För mycket julskinka och total genomklappning... 4 (12.1%)
Bra träning under uppehållet gör att vi kör över Luleå.. 14 (42.4%)
Sudden... 0 (0%)
När börjar KS ?? 15 (45.5%)
Nystart efter jul.... Hur går det mot norrlänningarna ?? Röster
För mycket julskinka och total genomklappning... 4 (12.1%)
Bra träning under uppehållet gör att vi kör över Luleå.. 14 (42.4%)
Sudden... 0 (0%)
När börjar KS ?? 15 (45.5%)
Sv: Leksand - Luleå!!
Diaz:
Nemecek är INTE en av våra bästa backar.
Han verkar ha tacklingsförbud, även fast det har blivit bättre de sista matcherna.
Han slår alltid till en stopsladd istället för att smälla på i närkamperna.
Nemecek är INTE en av våra bästa backar.
Han verkar ha tacklingsförbud, även fast det har blivit bättre de sista matcherna.
Han slår alltid till en stopsladd istället för att smälla på i närkamperna.
Sv: Leksand - Luleå!!
MRMILAN: du är inte klock...österby o ryssen kan ja hålla med om men nemecek är en av våra bästa backar!
Sv: Leksand - Luleå!!
maki: Kanske inte så bra att värva nån mera, måste ha till Nästa åter tåg 3.0 =)
Sv: Leksand - Luleå!!
Salcin: Tack så mkt.!! jo det är nog så.! :P.. Ni får väl komma igång nästa match!!..!
Sv: Leksand - Luleå!!
Salcin: nja...pajen och karlberg skulle vara okey, men inte Eriksson..
jag tror att folk tror han är bättre än va han egentligen är. I mina ögon skulle han platsa i en tredje fjärdekedja, bättre är han inte. Tyvärr. Men när vi får tillbaka Watt tror jag han kan va den som gör målen..:)
jag tror att folk tror han är bättre än va han egentligen är. I mina ögon skulle han platsa i en tredje fjärdekedja, bättre är han inte. Tyvärr. Men när vi får tillbaka Watt tror jag han kan va den som gör målen..:)
Sv: Leksand - Luleå!!
måste säga att vad Leksand saknar är stabila backar fan man blir ju mörkrädd när man ser sånna som Österby , NEMECEK och sist men inte minst GOLUBOVSKY. Dessa herrar vet jag inte om jag ens vill se i Borlänge!!
Sedan har jag fått mig en ny hack kyckling då Leinonen inte är helt frisk!!
mitt pluss går i dag till Johan Backlund som är sveriges näst bäste målis efter Gustaf Wesslau *S*
Sedan har jag fått mig en ny hack kyckling då Leinonen inte är helt frisk!!
mitt pluss går i dag till Johan Backlund som är sveriges näst bäste målis efter Gustaf Wesslau *S*
Sv: Leksand - Luleå!!
maki: Eriksson Karlberg och Pajen skulle väl bilda en bra första kedja, tycker det är det ni saknar för tillfället i laget en uttalad första formation som sticker ut från dom övriga.
Sv: Leksand - Luleå!!
Salcin: men karlberg...han känns inte riktigt som målskytten vi behöver..
karlberg är mer playmaker och passningsspelare, vi behöver nån som gör målen...
karlberg är mer playmaker och passningsspelare, vi behöver nån som gör målen...
Sv: Leksand - Luleå!!
Salcin: Ja det vette fan asså. Jag skulle hälst vilja ha Eriksson och Karlberg. 2 gammla spelare som kan betyda riktigt mycket. men Det senaste ryktet är väll Loppan. Men han vill jag dock inte ha..
Sv: Leksand - Luleå!!
Projta: Tufft avbräck, hur är det med Karlberg då finns det någon chans att lni yckas övertala han att ställa upp för LIF igen?
Sv: Leksand - Luleå!!
maki:
Visserligen hade vi rätt många skott men tyckte att dom flesta av dom var rätt tama ändå mest höstlöv till skott mitt i magen på Backlund.
Visserligen hade vi rätt många skott men tyckte att dom flesta av dom var rätt tama ändå mest höstlöv till skott mitt i magen på Backlund.
Sv: Leksand - Luleå!!
Salcin: Ja men vi har ju riktiga poäng plockare oxå.. Lille Pajen som inte kan vara med på grund av ett finger, är man inte bra på 1månad så vette fan om man inte kan lägga av med hockey.
Sv: Leksand - Luleå!!
Projta:
Låter tufft men ge inte upp på förhand, er defensiv blir stadigt bättre gäller nu bara att få till lite mer spets i offensiven också så kan det nog börja rassla in lite mer poäng i fortsättningen för Leksand.
Låter tufft men ge inte upp på förhand, er defensiv blir stadigt bättre gäller nu bara att få till lite mer spets i offensiven också så kan det nog börja rassla in lite mer poäng i fortsättningen för Leksand.
Sv: Leksand - Luleå!!
Salcin: Man kan vara glad över ett tag iaf, skoj att ha HV och Frölunda i 2borta matcher här näst hehe
Sv: Leksand - Luleå!!
Salcin: tackar!!
jag kollade inte på matchen, men enligt skottstatistiken verkade det mest rättvist att ni skulle haft extrapoängen.
men den var nödvändig!!
jag kollade inte på matchen, men enligt skottstatistiken verkade det mest rättvist att ni skulle haft extrapoängen.
men den var nödvändig!!
Sv: Leksand - Luleå!!
Projta: Grattis Leksingar ni behövde antagligen extra poängen mer än oss.
Lycka till framöver.
Lycka till framöver.
Sv: Leksand - Luleå!!
Nu Startar Sudden Death..!!. Nu hoppas vi att Dom inte gör bort sig och Luleå vinner med 2-3 efter Sd.
Sv: Leksand - Luleå!!
Projta: Ja.. Men det är ju nu dom ska trycka på mer. Nu ligger ju Norrlännignarna i Underläge.. Nu får dom inte bli stressade.!!. Det är Luleå som ska vara stressade.! För nu Kommer Dalmasarna!! :D
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74:
Du får kanske uppleva ett eller två mål från Nordquist's sida ikväll vore väl inte så dumt ? ;)
Du får kanske uppleva ett eller två mål från Nordquist's sida ikväll vore väl inte så dumt ? ;)
Sv: Leksand - Luleå!!
MRMILAN:
Leksand vinner med 4 -1...
Nu skall jag åka till maskburken :)
Haha.. Bye!!
Leksand vinner med 4 -1...
Nu skall jag åka till maskburken :)
Haha.. Bye!!
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74:
jag har spelat på matchen också fast ett 3 lite annorlunda resultat ;)
jag har spelat på matchen också fast ett 3 lite annorlunda resultat ;)
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74: Det blir nog en mycket jämn och tuff match mot LHF , vi har ju torskat med 0-3 hemma och 1-3 borta hittills den här sesongen .
Jag har ju tippat 3-2 och hoppas på att det går in , men det blir inte lätt att ta poäng av Luleå .
Jag har ju tippat 3-2 och hoppas på att det går in , men det blir inte lätt att ta poäng av Luleå .
Sv: Leksand - Luleå!!
mattias - 74:
Har tänkt beställa hem matchen över cmore på internet.
Någon som har provat det tidigare och vet om
buffrar mycket eller går det att följa match över internet?
Sen kalla oss hellre norrbottningar :)
Misstänker att det kommer bli en målsnål match med 1 eller 2 mål åt något håll.
Har tänkt beställa hem matchen över cmore på internet.
Någon som har provat det tidigare och vet om
buffrar mycket eller går det att följa match över internet?
Sen kalla oss hellre norrbottningar :)
Misstänker att det kommer bli en målsnål match med 1 eller 2 mål åt något håll.
« Föregående · 643865 · Nästa »