Nationalsången slopas
« Föregående · 907092 Till forumet
Sv: Nationalsången slopas
mattias - 74: Jag tycker det är synd att man tar bort nationalsången!, Det är en speciell känsla att höra den innan matchen drar igång!
Sv: Nationalsången slopas
leksandboy: håller med dig även om du är leksing ;) som tur är får vi i elitserien iaf höra den ;)
Sv: Nationalsången slopas
PappaKeno: Skönt att skiten slopas har inget på en match mellan två Svenska lag att göra , det är bara en efterapning av NHL .
Nationalsången ska enbart spelas om man möter motståndare från ett annat land , och helst ska den bara spela på Landslagsnivå och inte på klubbnivå .
Nationalsången ska enbart spelas om man möter motståndare från ett annat land , och helst ska den bara spela på Landslagsnivå och inte på klubbnivå .
Sv: Nationalsången slopas
Alisandali: då får vi hoppas på att ni stannar i allsvenskan då så ni slipper sången då ;)
Sv: Nationalsången slopas
Alisandali: ännu en källa som gör gällande att Friesen ska göra Belfour sällskap i leksand
Sv: Nationalsången slopas
Db_04:
Jag skulle då inte klassa en ryktessida som källa , särskilt inte med tanke på vilka rykten han sprider
det ryktet att canucks skulle byta Ölund mot Elias eller St Louis tyckte jag var riktigt pinsamt
Jag skulle då inte klassa en ryktessida som källa , särskilt inte med tanke på vilka rykten han sprider
det ryktet att canucks skulle byta Ölund mot Elias eller St Louis tyckte jag var riktigt pinsamt
Sv: Nationalsången slopas
WarhawK: Han sprider väldigt många osannolika rykten. Dock så ska det sägas till hans fördel att han oftast kommenterar dessa rykten som osannolika.
I fallet Friesen så är det en cirkelreferens där Spector hämtat ryktet från Mirtle som i sin tur hämtat det från ursprungskällan.
mirtle.blogspot.com/2007/09/friesen-in-talks-with-swedish-club.html
I fallet Friesen så är det en cirkelreferens där Spector hämtat ryktet från Mirtle som i sin tur hämtat det från ursprungskällan.
mirtle.blogspot.com/2007/09/friesen-in-talks-with-swedish-club.html
« Föregående · 907092
Se länk!
Synd att de behåller den i Elitserien!