kecke897: i es nästa år
Ni är tillbaka !!!
722796 · Nästa » Till forumet
Sv: Ni är tillbaka !!!
mattias - 74: ssk tar efter dalauppropet..... eller för den delen drömliraren
Sv: Ni är tillbaka !!!
kecke897:
Sista stycket i texten gör att man bara skrattar åt dit ickekunnande i hockey !!
Sista stycket i texten gör att man bara skrattar åt dit ickekunnande i hockey !!
Sv: Ni är tillbaka !!!
kecke897: Lägger dina ord på minnet...
"Man ska aldrig öppna mun för mycket för då faller orden tillbaks in igen ! Gammalt ordspråk från Storebror Mora IK !!"
Om du nu har rätt i ditt påstående bör du få be mora ik om ursäkt framåt vårkanten -07
"Man ska aldrig öppna mun för mycket för då faller orden tillbaks in igen ! Gammalt ordspråk från Storebror Mora IK !!"
Om du nu har rätt i ditt påstående bör du få be mora ik om ursäkt framåt vårkanten -07
Ni är tillbaka !!!
Hehe jaa nu kommer det en liten elaking här som sitter å njuter av att se Leksands if komma till Gränbyhallen igen (fint klirr i kassan)! Hmm kommer ej ihåg dej men du skrev i Almtunas G-bok att Ragnarsson inte var at luta sig åt och att vi aldrig mera skulle ses !! Men som jag svarade då stämmer alltså nu!! NI ÄR TILLBAKA! Skulle ni nu inte kunna döpa om er till LHIF ! Leksands hiss IF ! Upp,ner upp,ner .upp ner Osv.OSV !!Man ska aldrig öppna mun för mycket för då faller orden tillbaks in igen ! Gammalt ordspråk från Storebror Mora IK !!