Lustig den däringa Bäckmans gubben... lycka till Frölunda!?
Noll Koll....
« Föregående · 787336 Till forumet
Sv: Noll Koll....
nyz:
Haha humor... Förhoppningsvis så har han mer koll på sitt eget lag än de han spelade i för 30 år sedan =)
Haha humor... Förhoppningsvis så har han mer koll på sitt eget lag än de han spelade i för 30 år sedan =)
« Föregående · 787336