Är det någon mer än jag som ska till gävle den 26?
premiären!
« Föregående · 578852 Till forumet
Sv: premiären!
danne79: jag åker tåg från växjö så det blir lite svårt, sen har jag inte körkort heller:P men det går väl bussar?
Sv: premiären!
Falahk:
Jag också! Skall ju på Lhc den 3:e och DIF borta den 6:E så man får spara sig!
Jag också! Skall ju på Lhc den 3:e och DIF borta den 6:E så man får spara sig!
Sv: premiären!
danne79: hehe nej , jag är säker på att leksand tar hem första matchen. men det blir en tuff andra match i jönköping. vi börjar juh med 3 borta matcher=)
Sv: premiären!
mattias - 74:jo det kan man väl=) men sittplats är skönt det oxå=) , lite mer stämning i klacken är min mening:D
Sv: premiären!
leksandboy: Jag kan knappt kolla på Leksand Hemma. i nya arenan.. Det e nästan hela sverige man måste åka.. men vad gör man inte för Laget?? men ändå. surt..
Sv: premiären!
leksandboy:
Tycker klacken bara blir mer pinsam för varje år! Åldern sjunker och ramsorna blir mer och mer omogna för varje år. Håller mig till Expertpanelen på Läkterna :D
Tycker klacken bara blir mer pinsam för varje år! Åldern sjunker och ramsorna blir mer och mer omogna för varje år. Håller mig till Expertpanelen på Läkterna :D
Sv: premiären!
mattias - 74: där tycker jag att du har fel, men det är tur att vi har olika menigar.
Sv: premiären!
mattias - 74:
det kan inte vara så enkelt att det är mattias-74 som blir ett år äldre för varje säsong..?
det kan inte vara så enkelt att det är mattias-74 som blir ett år äldre för varje säsong..?
Sv: premiären!
danne79: hehe vi får se efter klockan halv tio på måndag=) men jag håller fast för att leksand gör en kanon match och tar hem säsongens första 3 pinnar.
Sv: premiären!
leksandboy: Självklart.. brynäs har inte en chans.!! Leksand gör en kanon match och utesluter brynäs.!! Tror jag iallafall!
Sv: premiären!
mattias - 74:
emellanåt brukar man glömma bort åldrandets faktor.
vilket i.o.f.s är ganska trevligt...
emellanåt brukar man glömma bort åldrandets faktor.
vilket i.o.f.s är ganska trevligt...
Sv: premiären!
Metal Guru: håller jag med Om :P.. Fasst i min ålder vill man bara bli lite äldre :P:D
« Föregående · 578852