Rögle - Leksand!
« Föregående · 863298 Till forumet
Sv: Rögle - Leksand!
Diaz: Vi satt 12 minuter i utvisningsbåset i den tredje perioden(SINNES), det är den gamla vanliga visan!. Hoppas verkligen detta med en massa onödiga utvisningar försvinner till nästa säsong!. Finns väl en hyffsad lösning iaf, vilket skulle halvera utvisningarna, det vill säga KICKA siklenka!
« Föregående · 863298
att dom alltid fiskar runt i sista perioden som ett par ruttna torskar!
Kan dom aldrig hålla rätt igenom en jävla match?!