Silly season 2009 / 2010
« Föregående · 1146308 Till forumet
Sv: Silly season 2009 / 2010
mattias - 74: Spelar som inte håller måttet e ju nästan hela laget =)
Men Karlberg kan du lägga in där oxå, han som altid viker ned sig
Men Karlberg kan du lägga in där oxå, han som altid viker ned sig
Sv: Silly season 2009 / 2010
Tikinmyheart:
Jag vet inte hur kontrakten ser ut men Prestberg skrev väl bara på för detta året tror jag eftersom han sponsras och får lön från ejendal.
Jag vet inte hur kontrakten ser ut men Prestberg skrev väl bara på för detta året tror jag eftersom han sponsras och får lön från ejendal.
Sv: Silly season 2009 / 2010
mattias - 74: Läck, Oliver Ekman Larsson, Prestberg. Har dessa kontrakt med klausul?
Den ende som jag verkligen skulle vilja se i den röd/vita dressen är Oliver.
Den ende som jag verkligen skulle vilja se i den röd/vita dressen är Oliver.
Silly season 2009 / 2010
Leker med tanken om vilka spelare som försvinner och inte.
Spelare som sannolikt försvinner.
- Läck, Bellmare, Doell, Oliver Ekman Larsson, Niemi, Karlberg ( Slutar ? ) , Petrovicky, Prestberg,
Spelare som skall bort som inte håller måttet
Mylleniemi,( Ja ali han är ingen bra målis men han är inte nån sopa heller :) ) Bornhammar, Granath, Ullman, Lundström, Eneqvist, Jonasen.
Då återstår Huokko, Källström, Green, Ollas, Hägglund, Bergenström, Mathias Johansson ( ? ), Eric Johansson , weisntock och Marcus Persson, samt skuggfemman med junisarna dessutom kan vi stå utan målvakter till kommande säsong om inte Hanses flyttas upp i A laget så har vi endast 1 målvakt som måste in.
Detta är absolut inte ett otänkbart scenario. Nya tag, nu är det bara ca 350 dagar kvar till en ny kvalserie :)
Vilka jag vill se i Leksandströjan nu är svårt att säga men Robin Jonsson är utan kontrakt så han kanske inte skulle göra bort sig i Allsvenskan...
vad tycker du Ali är prio 1 kommande säsong ? Själv vill jag att försvaret skall bli stabilare än de 2 - 3 senaste åren samt en bra tränare som ryter i och som har ledereganskaper och erfarenhet, Boork eller Flemming vore bra där.
Spelare som sannolikt försvinner.
- Läck, Bellmare, Doell, Oliver Ekman Larsson, Niemi, Karlberg ( Slutar ? ) , Petrovicky, Prestberg,
Spelare som skall bort som inte håller måttet
Mylleniemi,( Ja ali han är ingen bra målis men han är inte nån sopa heller :) ) Bornhammar, Granath, Ullman, Lundström, Eneqvist, Jonasen.
Då återstår Huokko, Källström, Green, Ollas, Hägglund, Bergenström, Mathias Johansson ( ? ), Eric Johansson , weisntock och Marcus Persson, samt skuggfemman med junisarna dessutom kan vi stå utan målvakter till kommande säsong om inte Hanses flyttas upp i A laget så har vi endast 1 målvakt som måste in.
Detta är absolut inte ett otänkbart scenario. Nya tag, nu är det bara ca 350 dagar kvar till en ny kvalserie :)
Vilka jag vill se i Leksandströjan nu är svårt att säga men Robin Jonsson är utan kontrakt så han kanske inte skulle göra bort sig i Allsvenskan...
vad tycker du Ali är prio 1 kommande säsong ? Själv vill jag att försvaret skall bli stabilare än de 2 - 3 senaste åren samt en bra tränare som ryter i och som har ledereganskaper och erfarenhet, Boork eller Flemming vore bra där.
« Föregående · 1146308
Vill han spela i allsvenskan ?