Silly season
« Föregående · 2858909 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season
Saltmasen: Jag gillar det och tror på han som tränare. Tror betydligt mindre på spelar truppen vi har under kontrakt.
Sv: Silly season
Då är Hedbä officiellt klar för Leksand.
Jag gillar det inte men jag hoppas verkligen han lyckas.
Jag gillar det inte men jag hoppas verkligen han lyckas.
+ 1
Sv: Silly season
Väcker liv i tråden nu när det är sandaltider.
Truppen just nu
Målvakter:
Gidlöf
Hellsten
Backar:
Matt Caito
Alexander Lundqvist
Joonas Lyytinen
Fred Nilsson
Axel Rindell
Anfallare:
Dennis Altörn
Peter Cehlárik
Arvid Eljas
Marek Hrivík
Marcus Karlberg
Jon Knuts
Oskar Lang
Lukas Vejdemo
Max Véronneau
Kalle Östman
Ledning:
Alexander Millner
Thomas Johansson
Rykten/Oklara:
Johan Hedberg (Tränare)
Stefan Milosevic (Back)
Truppen just nu
Målvakter:
Gidlöf
Hellsten
Backar:
Matt Caito
Alexander Lundqvist
Joonas Lyytinen
Fred Nilsson
Axel Rindell
Anfallare:
Dennis Altörn
Peter Cehlárik
Arvid Eljas
Marek Hrivík
Marcus Karlberg
Jon Knuts
Oskar Lang
Lukas Vejdemo
Max Véronneau
Kalle Östman
Ledning:
Alexander Millner
Thomas Johansson
Rykten/Oklara:
Johan Hedberg (Tränare)
Stefan Milosevic (Back)
Sv: Silly season
Tarasov: Ni får hugga på Kloos nu när ni har chansen. Det gynnar ju Leksand också då vi slipper betala sign off bonus ett tag till.
+ 1
Sv: Silly season
Leksand har gjort det officiellt att Kloos, Elvenes, Larsson och Armalis lämnar nu.
Otroligt synd att Kloos och Elvenes lämnar då man enkelt kan argumentera att det var våra två bästa spelare förra året. Men å andra sidan så var det nog rejäla lönekuvert som väntade om man skulle behålla dem.
I positivare nyheter så rapporterar expressen att Leksand ångrat sig och att Östman blir kvar vilket jag tycker ska ha varit ett självklart beslut från början.
Otroligt synd att Kloos och Elvenes lämnar då man enkelt kan argumentera att det var våra två bästa spelare förra året. Men å andra sidan så var det nog rejäla lönekuvert som väntade om man skulle behålla dem.
I positivare nyheter så rapporterar expressen att Leksand ångrat sig och att Östman blir kvar vilket jag tycker ska ha varit ett självklart beslut från början.
+ 3
Sv: Silly season
Marek Hrivik kommer inte att delta i de inledande försäsongsmatcherna då han blivit uttagen till OS-kval för det slovakiska landslaget mellan 29/8-1/9.
Lycka till! 💙🤍💙🤍
Lycka till! 💙🤍💙🤍
Sv: Silly season
+ 1
Sv: Silly season
Fun fact: Om man googlar på SHL så kommer en bild på leksands logga som representerande bild för ligan.
Inte super intressant men med tanke på hur tråkig vår silly är så är detta sommarens höjdpunkt som leksands supporter.
Inte super intressant men med tanke på hur tråkig vår silly är så är detta sommarens höjdpunkt som leksands supporter.
+ 1
Sv: Silly season
{Costanza}: Orban är precis som Putin inget du ska vara kompis med.
De är såna där kompisar din mamma skulle varna dig för vännen
De är såna där kompisar din mamma skulle varna dig för vännen
Sv: Silly season
{Costanza}: Svårt att förstå varför man måste vara så aggressiv, oavsett vad som skrivs så tycker jag att man borde kunna svara moget och föra ett samtal som tilltalar dom flesta.
+ 1
Sv: Silly season
Jugge: Sen är du ju alldeles för dum att se MoDo-färgerna i bilden. Kung Lindbäck slår nog dig i ett IQ-test!
Sv: Silly season
Jugge: Vem är du? Jag vill ha fred och det är vad Orban jobbar med nu. Du och andra dumma jävlar vill ju att skiten ska fortsätta! Fattar helt ärligt inte varför MoDo låter er snacka dynga på MoDo-forumet. Ni dyker upp där när ni just studsat upp och tror ni löst alla problem. Annars sitter ni och är korkade och dryga på ert eget forum och släpper inte in en jävel. Största Tönt-klubben BIF!
+ 2
Sv: Silly season
TIK_TIK: Den som stängde av George en lördag på MoDo-forumet måste få en stor snigel på ögat. Får fortfarande inte skriva där på 25 minuter! Detta är ju tortyr...
Sv: Silly season
TIK_TIK: Jag är ju mer mogen i min lilltå än ditt intresse för Timrå. Behöver inte göra någon attitydförändring, alltid varit snäll.
Sv: Silly season
Costanza: Är man inte vuxen uppgiften att skriva inlägg och bete sig moget så kanske du kan fundera på att göra en attitydförändring. Detta säger jag i all välmening.
+ 3
Sv: Silly season
mattias - 74: Är jag blockerad här? Ingen vill att jag skriver längre. George heter jag. Hejar på MoDo.
+ 1
Sv: Silly season
mattias - 74: Hoppas det ordnat till sig med styrelsen. Valberedningen, tilltänkte ordförande, ny ordförande och supportrar hörs på svt, se nedan. Funkar det bättre nu?
www.svtplay.se/video/emyV7QW/hatet-i-leksand?position=5&id=emyV7QW
www.svtplay.se/video/emyV7QW/hatet-i-leksand?position=5&id=emyV7QW
Sv: Silly season
+ 1
Sv: Silly season
Tarasov: Sedan att bara få vara med i detta gäng och lära ska inte underskattas för framtiden.
+ 1
Sv: Silly season
Jalapeno:
En spelare som accepterar rollen som 15 forward, sen har han en del spetsegenskaper som kan göra sig väl mot de lite sämre lagen
En spelare som accepterar rollen som 15 forward, sen har han en del spetsegenskaper som kan göra sig väl mot de lite sämre lagen
+ 1
Sv: Silly season
Unger Sörum är en av tre SHL spelare uttagna till Sveriges VM-trupp. Han är ju en bra spelare men att han skulle bli uttagen på VM kan ju ingen ha trott. Vet inte vad Hallam sett som alla andra missat.
+ 2
Sv: Silly season
Signature: Som det ser ut nu så har vi sämre trupp nästa säsong än den föregånga. Det ska in nå jävla tunga namn om vi ska sikta på att gå längre.
+ 1
Sv: Silly season
Saltmasen: Det här känns inte bra med att Filip lämnar oss och att Björn inte är med som står för en slags ”garanti” att inte falla ihop.
+ 1
Sv: Silly season
Jalapeno: Jag är faktist besviken, jag trodde på att Björns comeback i båset skulle ge oss ett lyft nästa säsong. Om jag ska vara ärlig så tycker jag vi är alldeles för streaky i formen med dom coacher vi har.
Det är ju förstås bra för Björn att han får komma tillbaka till ishockeyn men jag är lite bitter.
Det är ju förstås bra för Björn att han får komma tillbaka till ishockeyn men jag är lite bitter.
+ 1
Sv: Silly season
Verkar som att Hellkvists tid i Leksand är över. Slutet blev inte som någon av oss hade önskat men tycker ändå vi se den stora bilden och inse att Hellkvist lämnar Leksands IF en mycket bättre förening än när han kom in.
Det är tydligt att han satt en annan mentalitet i laget och resultaten har kommit därefter. Det enda som saknades under han Leksands vistelse var prestationen i slutspelet men jag tycker inte det överskrider alla bra saker han åstadkommit i Leksand.
Tack Björn för din tid i Leksand och lycka till i Björklöven.
Det är tydligt att han satt en annan mentalitet i laget och resultaten har kommit därefter. Det enda som saknades under han Leksands vistelse var prestationen i slutspelet men jag tycker inte det överskrider alla bra saker han åstadkommit i Leksand.
Tack Björn för din tid i Leksand och lycka till i Björklöven.
+ 5
Sv: Silly season
När kommer Leksands matchanvända tröjor från SDHL och SHL att auktioneras ut och vart? Tack på förhand för råd!
« Föregående · 2858909 · Nästa »
