Skriverier från omg 1 05/06
« Föregående · 699520 Till forumet
Sv: Skriverier från omg 1 05/06
wap.hockeysnack.com
Har skrivit det tidigare. Laget kan gärna rsmla ner i Div1.Skitsnacket om att ES behöver er är ett populistiskt dravel. Jag e känner däremot att jag tycker synd om vissa Leksingar som jag hyser närmare känslor till. Nej Masken och Crippa Ni är inte ens värda Gränges...
Har skrivit det tidigare. Laget kan gärna rsmla ner i Div1.Skitsnacket om att ES behöver er är ett populistiskt dravel. Jag e känner däremot att jag tycker synd om vissa Leksingar som jag hyser närmare känslor till. Nej Masken och Crippa Ni är inte ens värda Gränges...
Sv: Skriverier från omg 1 05/06
Dalmas1: Om jag får säga det själv så hade jag en klockren analys av läget redan efter den första elitserieomgången. Känns ju lite taskigt att säga det men vad var det jag sa?
« Föregående · 699520
-------------------------------
Sv: Redan i allsvenskan?
Bafucin:
Du kan inte säga så efter 1 match ??
mattias - 74 @ Borlänge 2005-09-28 14:32
--------------------------------------------------------------------------------
Sv: Redan i allsvenskan?
mattias - 74: Ta inte illa upp men förbättras inte spelet mot i måndags så är LIF snart tillbaka i allsvenskan.
Bafucin @ Karlskoga 2005-09-28 14:30
--------------------------------------------------------------------------------
Sv: Redan i allsvenskan?
Dalmas1:
Tror jag inte de räknar med! de har säkert bara slappa administratörer ;)
mattias - 74 @ Borlänge 2005-09-28 11:38
--------------------------------------------------------------------------------
Redan i allsvenskan?
Om man fösöker komma in på detta LIF-forum från hockeyligan.se (längst ner till vänster under loggan "Hockeysnack") återfinns Leksand inte bland elitserielagen. Ligger kvar i norra allsvenskan.
Undrar om man räknar med att Leksand är tillbaka efter säsongen ;-)
Dalmas1 @ Solna 2005-09-28 11:34