Södertälje SK - Leksands IF
« Föregående · 632399 Till forumet
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
mattias - 74: det tänkte jag inte på, men nu när du påpekat det så är det ju nästan det man hör mest. vi kanske ska skicka in ett paket näsdukar till honom?
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
mattias - 74: det tänkte jag inte på, men nu när du påpekat det så är det ju nästan det man hör mest. vi kanske ska skicka in ett paket näsdukar till honom?
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
mattias - 74: Blir nog bättre efter paus när han får kaffe och en ost smörgås =)
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Salcin: Han låter iaf inte sådär hysteriskt skitnödig som kommentatorer ofta gör..
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
mattias - 74: Du gör mig nyfiken, får väl ta och lyssna på han ett tag. Lyssnar annars på P4.
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
mattias - 74:
Alla lag skulle ha en regements-sköterska. Om du så kom till dem med huvudet under armen så fick man en Alvedon och skickades tillbaka.
Alla lag skulle ha en regements-sköterska. Om du så kom till dem med huvudet under armen så fick man en Alvedon och skickades tillbaka.
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Projta:
nåt finger som spökar tror jag!
Spricka..!!
men va fan, 2 alvedon så kan han spela :-)
nåt finger som spökar tror jag!
Spricka..!!
men va fan, 2 alvedon så kan han spela :-)
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
mattias - 74: Okeej! men är karln skaddad, han har inte varit med på ett tag?
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Projta:
Han är inte med idag enligt svenskafans och leksandstars.com
Han är inte med idag enligt svenskafans och leksandstars.com
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
lind75: Får hoppas Leksand skärper till sig. Tror ju på Mora seger i dag, men det är ju enklare att hålla avståndet till Södertälje med en Leksandsseger. Heja Leksand!
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Efter att ha smygläst lokalblaskan här i Södertälje så verkar ju inte ens täljefansen tro på en seger för deras del, så varför ska vi göra det? (Å andra sidan så har jag spelat på vinst för Lif ikväll så det är väl mitt fel om det går åt skogen;)
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
mattias - 74: Ja det är synd att Persson och Ullman är borta, två viktiga spelare. Men om laget spelar som dom gjorde större delen av matchen i lördags så tror jag nog att vi kan håva hem tre pinnar. Minst två.
Dags att sätta kringelgubbarna på plats :-)
Dags att sätta kringelgubbarna på plats :-)
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
lind75:
N Persson borta idag med och likaså ullman som är med J 20 på norrlandsturne, kan bli tufft men jag tror som du.. DVS en ny 3 poängare...
N Persson borta idag med och likaså ullman som är med J 20 på norrlandsturne, kan bli tufft men jag tror som du.. DVS en ny 3 poängare...
Södertälje SK - Leksands IF
Ikväll kommer den första trean på borta is.
Mitt tips 1-3.
Kvällen dommare:
HD Stefan Danielsson, Ingarö
LM Anders Karlberg, Gävle
LM Mikael Ljungqvist, Tumba
Mitt tips 1-3.
Kvällen dommare:
HD Stefan Danielsson, Ingarö
LM Anders Karlberg, Gävle
LM Mikael Ljungqvist, Tumba
« Föregående · 632399
Koivisto gör 1 - 0 på Mora :-)