Tik - Lif
« Föregående · 152192 Till forumet
Sv: Tik - Lif
bajenmattias:
inga bussar, däremot ett antal bilar. Det är bara att slänga sig i bilen å åka iväg - blir ni fem stycken som delar på soppapengarna blir det lite mer än en hundring var, ståplats kostar 105 kronor inklusive förköp så det är inget att fundera på.
När åkte du föresten i bil på bortamatch senast?
inga bussar, däremot ett antal bilar. Det är bara att slänga sig i bilen å åka iväg - blir ni fem stycken som delar på soppapengarna blir det lite mer än en hundring var, ståplats kostar 105 kronor inklusive förköp så det är inget att fundera på.
När åkte du föresten i bil på bortamatch senast?
Länkar:
http://www.lifgardet.nu
http://www.lifgardet.nu
Sv: Tik - Lif
bajenmattias:
Skönare att åka bil är det onekligen, då väljar man sitt resesällskap på ett annat sätt. Hamnar man i fel buss så kan hela resan bli en plåga.
Om man har körkort riskerar man ju att bli chaffis, hur kul låter det?
Vi åker nog i Marks bil - det brukar gå fortast så : )
Skönare att åka bil är det onekligen, då väljar man sitt resesällskap på ett annat sätt. Hamnar man i fel buss så kan hela resan bli en plåga.
Om man har körkort riskerar man ju att bli chaffis, hur kul låter det?
Vi åker nog i Marks bil - det brukar gå fortast så : )
Länkar:
http://www.lifgardet.nu
http://www.lifgardet.nu
« Föregående · 152192
Vore tacksam om nån kunde tala om för mig om det går bussar eller så?
// Mattias