Vissa föds till Leksingar !!
716158 · Nästa » Till forumet
Sv: Vissa föds till Leksingar !!
Projta:
Ja det är skillnad att ha 93 i räddningsprocent i den danska ligan och spela Vm mot Kanada och Usa men han kommer säkert klara sig hyfsat i AS men mitt tips är att finnen får stå många fler matcher trots att jag personligen aldrig sett honom!!
Ja det är skillnad att ha 93 i räddningsprocent i den danska ligan och spela Vm mot Kanada och Usa men han kommer säkert klara sig hyfsat i AS men mitt tips är att finnen får stå många fler matcher trots att jag personligen aldrig sett honom!!
Sv: Vissa föds till Leksingar !!
Ser precis på Norge-Danmark.. står nu 5-2 och jag kan ju säga att Hirch är då en skit målvakt.. tur så har vi finnen som kung i år!
Sv: Vissa föds till Leksingar !!
mattias - 74: Nej ibland är det ganska sjukt hur föräldrarna puschar sina barn oftast för att dom själva misslyckades och så påstår dom barnen vill det själva. klart barnen vill dte då dom aldrig fått en chans att göra något själv. Patetiskt.
Coolt med Wayne dock :)
Coolt med Wayne dock :)
Sv: Vissa föds till Leksingar !!
mok:
du ser där, läste nånstans att Wayne rooneys farfar hade spelat en massa pengar på att Wayne skulle spela fotbolls VM 2006 när Wayne var liten. Kanske inte går så bra för vissa som vill tro gott om sina barn =)
du ser där, läste nånstans att Wayne rooneys farfar hade spelat en massa pengar på att Wayne skulle spela fotbolls VM 2006 när Wayne var liten. Kanske inte går så bra för vissa som vill tro gott om sina barn =)
Sv: Vissa föds till Leksingar !!
mattias - 74: Kan ju inte påstå att jag inte är likadan mot mina döttrar :) Indianstrumpor, tröjor , livstidsmedlemsskap etc hehe
Sv: Vissa föds till Leksingar !!
mok:
När jag får barn nån gång skall jag lära honom ramsan lila gult är jättefult =)
När jag får barn nån gång skall jag lära honom ramsan lila gult är jättefult =)
Sv: Vissa föds till Leksingar !!
mok:
nej men det är många föräldrar som gör sånt här deras barn föds, vissa skriver ju medlemsskap i golfklubbar o dyl också så detta är vardagsmat =)
nej men det är många föräldrar som gör sånt här deras barn föds, vissa skriver ju medlemsskap i golfklubbar o dyl också så detta är vardagsmat =)
Sv: Vissa föds till Leksingar !!
mattias - 74: Förstår att du tycker det men erkänn att ungarna får ju knappt en chans att välja i vissa saker här i livet
Sv: Vissa föds till Leksingar !!
mattias - 74: Tänk vad föräldrar trycker på sina ungar åsikter egentligen.
Hirsch har ingen bra afton i dag men visade helt annat spel i matchen mot USA och mot Kanada.
Projta: visst han skulle tagit nån puck men han har även vart totalt utlämnad på en del...
Blir nog bra det här trots allt... men ja tror mest på finnen ja me