65selander: Nej det är sant. Verkar som det finns några som har räknat ut det i alla fall. Personligen hade jag nog fått fruktansvärt ont i knäet om man ringde till mig.
Billy: Det var f*n va många som plötsligt fick skador när det blev turnering i Ryssland. :-) Måste nästan gå nån form av epedemi som förstör fingrar, ryggar och andra kroppsdelar.
bobbe: I bästa besserwisser-stil måste jag påpeka att vi visst har förlorat två matcher i rad. Bortamatcherna mot Timrå (14/10) och Luleå (18/10) gick inte bra.
Jag tror inte att de vill göra två dåliga hemmamatcher på rad så det blir vinst imorgon, kanske 5-2.
Sista matchen före juluppehållet, Brynäs står för motståndet i Cloetta Center. LHC har inte förlorat två matcher i rad hittills under säsongen och det vore väl tusan om man skulle göra det just nu...
Men, å andra sidan har LHC haft svårt för Brynäs hittills under säsongen, så det är på intet sätt givet. Likväl tror jag att LHC rycker upp sig efter förlusten mot Frölunda och tar ännu en trea i CC.
Tips: 4-1
PS. Testar att lägga till en fin bild också... ;) DS.