Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Hallo där!


Hallo där!
Hört från ett skola i Linköping:

En dag så frågade fröken om dom var LHC fans, barnen visste inte vad ett LHC fans var men alla ville göra fröken glad alla utom Emma. Fröken frågade Emma om hon inte var något LHC fans.
Nej, jag är ett Hvfans svarade Emma.
Varför då, frågade fröken.
För mina föräldrar är Hvfans, sa Emma.
Nu blev fröken arg och sa det inte var någon anledning, Om jag sa dina föräldrar är idioter vad skulle du vara då?
Emma funderade en kort stund sen sa hon, Då skulle jag vara ett LHC fans.

Sv: Hallo där!
Är det inte dax att du gör rent ansiktet med clerasil så att alla finnarna försvinner nää visst ja du har ju 10 års helvete kvar innan huden har torkat ur. Det är bara att krypa tillbaks under kjolen på morsan å somna om. Belgien Blue! Historien är gammal som gatan. Å de är inte du!

« · 5524
Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG