Kvartsfinal: Linköping - Djurgården
« Föregående · 1002035 Till forumet
Sv: Kvartsfinal: Linköping - Djurgården
nr 10: Den som lever får se. Oavsett så är det den här karamellen man väntat på ett halvår att få suga på. Slutspelsmatcher... Fan vad jag längtar tills imorgon.
Sv: Kvartsfinal: Linköping - Djurgården
distanserad:
Ska bli en spännande match som så många andra och jag tror att båda lagen kommer överraska.
Tror DIF vinner med ca. 4-2 eller nåt
Ska bli en spännande match som så många andra och jag tror att båda lagen kommer överraska.
Tror DIF vinner med ca. 4-2 eller nåt
Sv: Kvartsfinal: Linköping - Djurgården
distanserad:
Tror på att båda lagen kommer höja sig o överaska!
Ska bli intressant och se hur de hela slutar! :)
Tror på att båda lagen kommer höja sig o överaska!
Ska bli intressant och se hur de hela slutar! :)
Sv: Kvartsfinal: Linköping - Djurgården
difzi: Allvarligt talat så tror jag det kan bli riktigt tufft. Men magen säger att LHC kommer höja sig ett snäpp och jag tror inte djurgården har den kapaciteten OM lhc gör det.
Sv: Kvartsfinal: Linköping - Djurgården
distanserad:
Ni kan mycket väl gå vidare, men fyra raka kommer ni aldrig få. De laget så går vidare kommer vinna på den sista avgörande matchen.
Ni kan mycket väl gå vidare, men fyra raka kommer ni aldrig få. De laget så går vidare kommer vinna på den sista avgörande matchen.
Sv: Kvartsfinal: Linköping - Djurgården
mattias - 74: Basert på att jag som det ser ut bara kan följa och se de 4:A första matcherna.. så det är bäst om de ser till att vinna direkt...
Sv: Kvartsfinal: Linköping - Djurgården
mattias - 74: jaha. tror inte jag. LHC växlar upp och vinner i 4 raka.
Sv: Kvartsfinal: Linköping - Djurgården
distanserad:
Tror Faktikst Djurgården tar sig vidare. Känner på mig att det blir seger med 4-3 i matcher.
Tror Faktikst Djurgården tar sig vidare. Känner på mig att det blir seger med 4-3 i matcher.
Kvartsfinal: Linköping - Djurgården
Då får vi äran att vinna över er i kvarten :)
Nej, men tror på att det blir en jämn kvartsfinal :)
Nej, men tror på att det blir en jämn kvartsfinal :)
« Föregående · 1002035
Inte många timmar kvar innan nedsläpp! ;)