Är det några som sak upp på Leksand-LHC den 4:e?
Lejsand den 4 aug
« Föregående · 1933 Till forumet
Sv: Lejsand den 4 aug
Av det jag läst i "vanliga" gästboken så verkar det som om det var några minibussar med folk som skulle upp, mer konkret vet jag inte. Själv går det inte ihop med mina övriga planer... tyvärr. MEn den 22/8 är jag i Stångebro!
« Föregående · 1933