Är den några LHCare som ska till Leksand på lördag eller blir jag själv?
Leksand på lördag
« Föregående · 2904 Till forumet
Sv: Leksand på lördag
Hade tänkt ta hojen upp och därmed göra två flugor på smällen, men sedan dök det upp andra "förpliktelser" både på dagen och kvällen. *Suck*
Man är ju ju ganska nyfiken på att få se laget in action...
Man är ju ju ganska nyfiken på att få se laget in action...
« Föregående · 2904