LHC anförd av MEGASOPAN Mikael Musse Håkansson Torskade IGEN
« Föregående · 2912018 Till forumet
Sv: LHC anförd av MEGASOPAN Mikael Musse Håkansson Torskade IGEN
Realisten: En stilla undran. Varför är du inne på alla sidor och tokhånar lag? Ogillar plastlag också, men du verkar besatt av att håna lag. hoppas du sklriver minst lika bra om ditt lag. Med vänlig hälsning
+ 1
« Föregående · 2912018
Får han inte foten efter de närmaste 3 matcherna måste ju LHC:s ledning bestå av idel IMBECILLER!!!
Ikväll sjätte förlusten av 7 möjliga. 3 av 21p totalt på 7 matcher, efter '''nesliga''' 0-2 på Hemmaplan mot FBK.
Och detta efter 'i princip' IDEL undermåliga insatser i de matcher som hittills spelats.
För en sak står klart. Linköping har varit nära att hamna i negativt kval flertalet ggr under senare år, men klarat sig med ett nödrop. MEN!!!..., med Mikael '''sophinken''' Håkansson lär det BLI !! kval NEDÅT!!!
Allt annat vore en Sensation!! av KOLOSSALA!!!! proportioner.