Lhc-Luleå
Håller med !! Tony sa innan säsongen att musse är Es mest underskattade spelare !!Det är bara att skriva under !! Hoppas verkligen att han är med efter Os !! Nicklas Persson ev till Os vilken dröm !! Skulle va riktigt najs !! Sen vet man ju aldrig vad som stämmer ...med media !! Hoppas han kommer till oss nästa säsong !!
LHC-girl:nä inte direkt.
Men å andra sidan - vi spelar en avgörande mot HV om seriesegern. HV som inte heller har någon raketform direkt... Vinner vi får vi Luleå eller Timrå i kvarten. Känns bra. Vinner vi inte får vi Frölunda eller Brynäs (om inte djurgården vinner). D.v.s. troligen Brynäs. Ingen av dem potentiella motståndarna skrämmer sååå mycket, eller?
Däremot förlorar vi och djurgården vinner, väntar troligen Frölunda, FBK eller Skelefteå. Då vet i fan om vi inte ska FBK trots allt. Även om jag tror vi tar Skellefteå med motiveringen att vi ska ha revansch från fjolåret. Ingen av dem tre känns som en skrattmatch direkt med dagens form... kan ta slut snabbt i år igen om vi har otur.