Har linköping alltid en extra randig spelare på plan, som mot luleå i kväll???
Linköping en mer på plan.
« Föregående · 455582 Till forumet
Sv: Linköping en mer på plan.
kalle_75: Öh... va? Du kanske ska ta och byta plats på "Linköping" och "Luleå" i ditt inlägg. Det höll i alla fall lulesupportern bredvid mig i arenan med om... :P
« Föregående · 455582