Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Pelle Prestberg?


Pelle Prestberg?
Nej tack.

Sv: Pelle Prestberg?
distanserad: Nja, det där är väl Tomas Ros som sitter och hittar på.
Tvivlar på att det finns någon substans i det. Om Prestberg vill röra på sig blir det nog utlandet.
Det lät ju på Hemlin som att Weinis & Tonys ersättare är klara sedan en tid tillbaka. Gissar att det handlar om antingen hemvändare från Ryssland, alternativt spelare han gjorde klart med den senaste trippen över pölen. Pesonen har ju också varit med i diskussionen, realistiskt eller inte har jag ingen aning om.
Men om ett par veckor vet vi.

Ska bli spännande...

Nu först gäller HV ikväll. Man är redan lite smånervös. Vinst i afton känns ganska nödvändigt, även om inte HV på något sätt varit överlägsna oss på hemmaplan tidigare. Det här ska bli kul! :-)

Sv: Pelle Prestberg?
Larionov: Ja... ska bli grymt spännande.
Tror faktiskt båda lagen kan vinna borta så jag tror inte det är så matchavgörande - men å andra sidan - vinna första matchen är viktigt. Och jäkligt viktigt för oss.

« · 1025909
Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG