PETRI klar
« Föregående · 1068873 Till forumet
Sv: PETRI klar
distanserad:
Bra tänkt av Cluben tycker jag,ska bli spännande att följa!!
Någon som vet hur det har gått för Matte såg otäckt ut..
Hoppas verkligen inte att det är nåt allvarligt!!!
Bra tänkt av Cluben tycker jag,ska bli spännande att följa!!
Någon som vet hur det har gått för Matte såg otäckt ut..
Hoppas verkligen inte att det är nåt allvarligt!!!
Sv: PETRI klar
LHC-girl: Matte ska enligt uppgift vara ok. rispat hornhinnan lite, annars verkar det värsta vara att han fick sy näsroten lite. Tar väl nån vecka kanske innan han är tillbaka gissar jag.
« Föregående · 1068873
Ska bli lite kul att se vad han kan prestera. Han bör väl klara sig fint på sin ruting, lär väl inte få någon tokoffensiv roll direkt.