+ 1
Sju snabba frågor med Jämtin
« Föregående · 1348016 Till forumet
Sv: Sju snabba frågor med Jämtin
...o en åttonde:
Spelar du ikväll? Neej, jag vågar inte! Då kan jag bli tacklad.Låt SAIK ta hem detta nu, så får vi sommarlov.
Spelar du ikväll? Neej, jag vågar inte! Då kan jag bli tacklad.Låt SAIK ta hem detta nu, så får vi sommarlov.
+ 1
Sv: Sju snabba frågor med Jämtin
zigge: Enlig rykten skall Mat Murley vara på väg till er, sant eller osant?
Sv: Sju snabba frågor med Jämtin
Nybbe:Till "oss"? Menar du till LHC, är det fel, de ville väl byta Murran mot Åkerman, men det blev inget av med det.
Nu är ju inte LHC "min" klubb direkt - verkar inte finnas nån annan HSare som håller på dem heller. Även Stenbeck jr har väl tappat intresset, kanske slutet i ES för LHC? Vem vet. Om inte i vår, kanske nästa år.
« Föregående · 1348016
Tänkte bjuda er på en liten kort intervju med Andreas Jämtin