« Föregående · 304331 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchens Älskling
Kickan: Tja, han den där Grod... jag menar Gusten, borde väl vara en het kandidat till den titeln i matchen i Kempehallen.
Sv: Matchens Älskling
Kickan: Och utan Hento ikväll hade vi nog fått noll poäng. Han får min röst, trots att jja inte har sett matchen.
När det gäller Modomatchen lägger jag min röst på Bulan.Grym i BP.
När det gäller Modomatchen lägger jag min röst på Bulan.Grym i BP.
Sv: Matchens Älskling
Nedrans, pga att SpS legat nere har vi inte kunnat utse Omgångens Älskling på ett par omgångar.
Portello kanske kan hjälpa med MooDoomötet?
I kvällens omgång nominerar jag Mange, Frallan, Hento och Rönnqvist, och själv lägger jag min röst på Mange för hans GWG. Utan det hade trepoängaren förmodligen blivit lite mindre än en trepoängare.
Portello kanske kan hjälpa med MooDoomötet?
I kvällens omgång nominerar jag Mange, Frallan, Hento och Rönnqvist, och själv lägger jag min röst på Mange för hans GWG. Utan det hade trepoängaren förmodligen blivit lite mindre än en trepoängare.
Sv: Mycket agg mot MODO här... rädsla för vad som komma skall?
shinzawai: Sett såhär i efterhand så får du gärna ge samma löfte fler gånger ; )
Våra a-jun pissade dessutom på era dito igår. 4-1! SM-guld, SM-guld, SM-guld...
Våra a-jun pissade dessutom på era dito igår. 4-1! SM-guld, SM-guld, SM-guld...
Sv: Go`natt
Portello: Nej, inte riktigt ännu, men däremot är jag inte i Umäää mer än någon dag i slutet på månaden. Jag ska börja på advokatbyrå den 1/12 så jag fortsätter med pendlandet till dess och tar sedan tjänstledigt så jag får känna på om jag trivs innan jag säger upp mig. Jag lär ta semester någon vecka innan jag byter jobb också, plus att jag är i Luleå endel i november.
Sv: Mycket agg mot MODO här... rädsla för vad som komma skall?
Portello: Måste helt klart ha varit avsaknaden av senap på din tröja som spelade in. För jag kan då inte hitta någon annan orsak till att ni skulle ha vunnit mot oss. ;)
Sv: Mycket agg mot MODO här... rädsla för vad som komma skall?
shinzawai: Nu blev det inte direkt så :)
Mycket agg mot MODO här... rädsla för vad som komma skall?
Seså, vi lovar att bara vinna med ett par mål.. ;)
Sv: Go`natt
Portello: Åh nej, åk inte till Dövik. Du betyder bara otur för LHF när du är där ; ) Dessutom är det ju tråkigt för publiken att se matcher som slutar 1-0.
Efter mycket funderande har jag i alla fall tackat ja till advokatbyrån och tar därför tjänstledigt från den 1 december. Det är ju dumt att säga upp sig på en gång - jag kan ju upptäcka att det trots allt är skojsigare på domstol och då är det ju bra att ha något att gå tillbaka till.
Efter mycket funderande har jag i alla fall tackat ja till advokatbyrån och tar därför tjänstledigt från den 1 december. Det är ju dumt att säga upp sig på en gång - jag kan ju upptäcka att det trots allt är skojsigare på domstol och då är det ju bra att ha något att gå tillbaka till.
Sv: Go`natt
Portello: Japp, Jenny. Hon skall bara "söka tillstånd hos Peter" :)
Trångt, möjligt men man får väl turas om å sitta i mitten. För det mesta när vi har varit ner har vi varit fem pers. så man är väl ganska van. Jenny å dom var i sommras ner till Sthlm, fem pers. Så till Ö-vik skall det väl inte vara något större problem!
Trångt, möjligt men man får väl turas om å sitta i mitten. För det mesta när vi har varit ner har vi varit fem pers. så man är väl ganska van. Jenny å dom var i sommras ner till Sthlm, fem pers. Så till Ö-vik skall det väl inte vara något större problem!
Sv: Luleå - Kaffesumpen
LL: ProblÄmÄt Ä vÄl att spelaren med fart måste få me sig puckuschlingen åxå. Annars ÄrÄ bra tÄnkt.
Sv: Resultattävling
zigge: Jag väntade mig faktiskt att Paddan skulle dyka upp på nån av affischerna...
Sv: Resultattävling
Albert Hall: Just därför fick jag/han/den gå till Boden. Där behöver man inte va Stark. Möjligen Sigge.
Sv: Resultattävling
zigge:
Jag vet att du stavar med Z, dessutom är du nog inte stark. Åtminstone ser inte killen i din presentation stark ut.
Det var peter Nordströms fel. Och Jönssons. Och Walinheimos. Tamejfan om det inte var lite Fokins fel också.
Jag vet att du stavar med Z, dessutom är du nog inte stark. Åtminstone ser inte killen i din presentation stark ut.
Det var peter Nordströms fel. Och Jönssons. Och Walinheimos. Tamejfan om det inte var lite Fokins fel också.
Sv: Resultattävling
Mer OT än vanligt, men det här är något att stödja, Tänk vad mycket mer tid för hockey alla skulle ha då.. ;)
(se länktips)
(se länktips)
Sv: Luleå - Kaffesumpen
Portello: Hostak, i förtid?? han gick väl nästan på övertid, han va ju som bästigast i MODO!
Kan trösta Er me att Jonte va inge bra ikväll, trots att DIF 'pissa på tikarna'
Kan trösta Er me att Jonte va inge bra ikväll, trots att DIF 'pissa på tikarna'
Sv: Resultattävling
zigge: Kan meddela att jag inte fanns i Coop ikväll.Var tvungen att räkna pengar hela kvällen.
Sv: Resultattävling
Albert Hall: Jag stavar me Z!!
Ograttis,dårå...vems fel vare?? Äre Portello som inte får vara i Konsum-hallen, eller äre Kickan som måste va i Umäää??
Ograttis,dårå...vems fel vare?? Äre Portello som inte får vara i Konsum-hallen, eller äre Kickan som måste va i Umäää??
Sv: Resultattävling
Albert Hall: På de där loppisarna du dammsuger så grundligt på Bill och Ben kan du säkert hitta Sigge också ska du se.
Sv: Resultattävling
Albert Hall: Ursäkta att jag bryter in så här, men jag vill å det bestämdaste dementera att jag skulle ha rekommenderat Vita serien till dig. Det var faktiskt Sigge Stark vi talade om...
Sv: Luleå - Kaffesumpen
Albert Hall: Usch vad träkigt med ännu en skada i laget. Det enda positiva är väl att Frasse har en plats i laget då.
Sv: Luleå - Kaffesumpen
Albert Hall: Ok, jag såg inte det. En olycka kommer sällan ensam heter det ju.
Sv: Luleå - Kaffesumpen
Portello: Han blev upptryckt i planket på något underligt sätt just nedanför din ståplats. Fick nog benet under sig på någe vis.
Sv: Luleå - Kaffesumpen
JOY: En av orsakerna till att Nordström fick så fritt var att Mäntylä blev skadad i anfallzon strax före.
Sv: Luleå - Kaffesumpen
Albert Hall: Mmmmm, aldrig kul när en spelare blir skadad, men varför måste det vara en av våra bästa spelare? Är så sanslöst så man vet inte vad man ska ta sig till.
Sv: Luleå - Kaffesumpen
Albert Hall: Tukka blir borta 2-6 veckor. Ledbands skada i knät. Dom vet ej riktigt hur allvarligt det är men som sagt, prognoserat 2-6 veckor.
Sv: Luleå - Kaffesumpen
lizzard: Saxat från officiella:
2003-10-07 | Tuukka skadad i förlustmatch
Tuukka Mäntylä drabbades i kvällens förlustmatch mot FBK tyvärr av en ledbandsskada och tvingades kliva av matchen. De första prognoserna säger tråkigt nog att Mäntylä blir borta två till sex veckor - men det kan också vara allvarligare än så. Vidare läkarundersökningar ska ge fler svar på det hela.
Typiskt säger jag. Bläääääää!
2003-10-07 | Tuukka skadad i förlustmatch
Tuukka Mäntylä drabbades i kvällens förlustmatch mot FBK tyvärr av en ledbandsskada och tvingades kliva av matchen. De första prognoserna säger tråkigt nog att Mäntylä blir borta två till sex veckor - men det kan också vara allvarligare än så. Vidare läkarundersökningar ska ge fler svar på det hela.
Typiskt säger jag. Bläääääää!
Sv: Luleå - Kaffesumpen
Jag fattar inte hur Peter Nordström kunde få gå in helt oattackerad i banan vid segermålet när FBK dessutom var en man mindre. Luleås PP var riktigt dåligt hela matchen för övrigt. Det måste dom definitivt träna på. Man får vara glad att det bara slutade 1-2.
Sv: Luleå - Kaffesumpen
Portello: Jag tyckte att Mäntylä hade lindad hand åxå så han fick nog en smäll över handen med :(
Sv: Luleå - Kaffesumpen
Albert Hall: Skulle tänka mig väldigt noga för att skriva på för Luleå om jag var Tjeck eller hade Rögle-anknytning.
Burda,Kucera och Hostak har tvingats lägga av i förtid pga skador. dessutom även Michael J och Finnström.
Och nu har även Skrbek skadeproblem, men förhoppningsvis blir han bra snart.
Burda,Kucera och Hostak har tvingats lägga av i förtid pga skador. dessutom även Michael J och Finnström.
Och nu har även Skrbek skadeproblem, men förhoppningsvis blir han bra snart.
« Föregående · 304331 · Nästa »