« Föregående · 309659 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Gusten
Portello: Skrämmande, kanske? Om de hatar "den store djävulen i öst" så mycket att de hellre vill se deras båsdörrsöppnare - som knappast är tänkt att funka som mer än sådan ens i Boden - i mål än att låna Gusten så får de tamefan skylla sig själva. Hade jag varit Gusten hade jag nästan sagt "tack men nej tack, ni förtjänar mig inte".
Sv: Gusten
Portello: Gläfsers alltså? Det kanske bara betyder att du inte är jätteoturig just mot dem ; )
Jag har för mig att du inte är jätteoturig när vi möter Pölsan på min födelsedag heller, fast den här säsongen har vi dessvärre inget Pölsamöte på min födelsedag om än vi har det ett par dagar tidigare.
Jag har för mig att du inte är jätteoturig när vi möter Pölsan på min födelsedag heller, fast den här säsongen har vi dessvärre inget Pölsamöte på min födelsedag om än vi har det ett par dagar tidigare.
Sv: Gusten
Portello: Fast då har du inte sett mer än 2 hemmamatcher va? Var den mot Styvben den andra av dem? Det får mig inte att omvärdera dina otursbringande egenskaper eftersom delfinenspöket håller Styvben i ett så hårt grepp att de nästan omöjligt kan vinna en grundseriematch i Luleå.
Fast när det gäller bortamatcher mot MooDoo kan jag överväga att omvärdera det hela. Seger är ju trots allt roligare än förlust med 0-1, vilket det annars har brukat bli när du har besökt Twin Peaks Arena.
Fast när det gäller bortamatcher mot MooDoo kan jag överväga att omvärdera det hela. Seger är ju trots allt roligare än förlust med 0-1, vilket det annars har brukat bli när du har besökt Twin Peaks Arena.
Sv: Gusten
Portello: Vi får väl se. Det finns ju saker som talar för båda alternativen. Vad som talar för Hento är ju att han sannolikt gör en 100-procentig insats i nästa match efter att ha släppt in någon puck för mycket mot Leksand. Å andra sidan bör Gusten få sina chanser han också, och han kan säkert utgöra en konkurrent till Hento på allvar när han har lite fler matcher i ryggen.
Sv: Go`natt
JOY: [k][f][färg=#FF0000]Det här ska det satans förbannade helvetes Modo få betala för på tisdag.
[/färg][/f][/k]
[bild]www.smiliegenerator.de/s19/smilies-46139.png[/bild]
[/färg][/f][/k]
[bild]www.smiliegenerator.de/s19/smilies-46139.png[/bild]
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
zigge: Jorå Zigge, nog är det rätt tråd, för om du läser det inledande inlägget ser du att guldtråden just är till för att spegla alla känslor, allt det hopp och den förtvivlan man känner under en säsong. Eller flera säsonger om det krävs för att ta hem SM-guldet. Guldtråden är inte bara en ren matchtråd, den är en glädje- och hyllningstråd efter vinster och någon slags terapitråd efter förluster. Får man skriva en stund så brukar man börja tänka klart igen efter ett tag när det börjar kännas mindre nattsvart.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
björn power: Jorå, LHF enagerar en hjärnskrynklare från Umeå nu. Tavve tog med Plate till Schtaan.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Helt riktigt,få grabbarna att låta det autonoma (svårt ord) nervsystemet få bestämma,d.v.s sluta tänka på när skotten ska komma utan bara spela på.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan och björn power:
Kanske skulle det behövas en huvud tränare? :)
Jag tycker ändå inte Husses avslut varit särskilt dåliga, ibland sitter såna avslut, ibland inte. När han får en sneträff så kanske den sitter och sen lossnar det. ;)
Till Husses fördel kan man också säga att han jobbar som fan även om det går tungt.
Kanske skulle det behövas en huvud tränare? :)
Jag tycker ändå inte Husses avslut varit särskilt dåliga, ibland sitter såna avslut, ibland inte. När han får en sneträff så kanske den sitter och sen lossnar det. ;)
Till Husses fördel kan man också säga att han jobbar som fan även om det går tungt.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Plate,undrar just om vi samarbetar med någon hjärnskrynklare ännu ?
Nog har du rätt i mycket ang borttappat självförtroende,satt just och tänkte på det under matchen idag,många av grabbarna törs inte skjuta trots hyfsade lägen.Ledin,Hägern,Nordan t.ex. alla dessa passar just nu även om dom har öppen kasse och Husse åker omkring och gömmer sej och sin skarpa bössa.Bulan skjuter men kommer knappt fram till mål,dom andra hamnar mest i hörnen och där vet vi ju hur många baljor man gör ...
In med Pierre och vaska om ordentligt i 5:orna,kanske gå ned på 3 för att ge mer istid och därigenom kanske få det att lossna.
Nog har du rätt i mycket ang borttappat självförtroende,satt just och tänkte på det under matchen idag,många av grabbarna törs inte skjuta trots hyfsade lägen.Ledin,Hägern,Nordan t.ex. alla dessa passar just nu även om dom har öppen kasse och Husse åker omkring och gömmer sej och sin skarpa bössa.Bulan skjuter men kommer knappt fram till mål,dom andra hamnar mest i hörnen och där vet vi ju hur många baljor man gör ...
In med Pierre och vaska om ordentligt i 5:orna,kanske gå ned på 3 för att ge mer istid och därigenom kanske få det att lossna.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
björn power: Det verkar ha låst sig för Husse på något sätt. Skulle bara något av hans otaliga skott hitta rätt tror jag allt lossnar, men hittills har han ju fått nada utdelning på sina chanser. Han måste komma igång, på något sätt.
Jag tror att det sitter lite i skallen. Bränner man ett antal chanser är det lätt att drabbas av någon slags mental spärr och undermedvetet skjuta skott som målvakten kommer att ta (typ rakt på) eftersom man själv tror just att målvakten kommer att ta det. Lider Husse av "negtänk"? I så fall hoppas jag att det finns någon som hjälper honom att bearbeta det.
Jag tror att det sitter lite i skallen. Bränner man ett antal chanser är det lätt att drabbas av någon slags mental spärr och undermedvetet skjuta skott som målvakten kommer att ta (typ rakt på) eftersom man själv tror just att målvakten kommer att ta det. Lider Husse av "negtänk"? I så fall hoppas jag att det finns någon som hjälper honom att bearbeta det.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
...fast egentligen hade ju LHF bra mycket otur idag. Någon eländig puckjäkel borde ju rimligen ha hittat rätt i alla fall om vi hade haft minsta gnutta tur. Istället hade vi mer otur än man rimligen borde ha kunnat ha i en och samma match. Chanser saknades ju definitivt inte. Lite finjustering av siktet bara så blir det bra.
LHF är bäst!
LHF är bäst!
« Föregående · 309659 · Nästa »
Helt klart! Appsolut!