« Föregående · 313909 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Eftersom kommentatorerna plötsligt blev tysta emellanåt och verkade mer koncentrerade på att surra med varandra än att se och tala om vad som händer i matchen vet man ju egentligen inte vad som hände under den tiden. Kanske satt de och pluggade in spelarnas namn, vilket i så fall var välbehövligt.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Vissa säger att dom har sett dig tillsammans med en MoDoit tätt omslingrande på ett dansgolv på Cleo.
Med hänsyn till den berörda så sätter jag inte ut namnet men du borde
nog kolla din rygg när kameran är med ;-)
Med hänsyn till den berörda så sätter jag inte ut namnet men du borde
nog kolla din rygg när kameran är med ;-)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Hutta: Såvitt jag vet har inga mål dömts bort, eller menar du att Pölsan automatiskt borde tilldömas mål okså utan att behöva göra något varje gång en LHF-spelare blir utvisad?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Hento verkar ha spelat bra.Som vanligt ska man nog säga.
Matchen verkade helt sakna målchanser till BIF fick PP i slutet av perioden.
Matchen verkade helt sakna målchanser till BIF fick PP i slutet av perioden.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Hemmadomare?? I sä fall skulle Brynäs lett med 5-0 nu (skratt).
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Bra att dom har spelar intervjuer i pauserna, det borde alla börja med.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: ...och en hemmadomare verkar de också ha lyckats ordna. Morr!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Jag tror inte att de vet vem de missade ens. Jantagligen såg de två tröjor med "Nilsson" på och konstaterade att det måste finnas fler än en. De tycks nu ha noterat Mange iaf, och Petter. Då är det väl Skuggan de inte har koll på också är en Nilsson.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Och vem är Tellqvist? Gissar att dom menar Tellström.
Dessutom tycker jag att dom surrar lite väl mycket mellan varandra. Även då spelet är igång.
BP nu.
Dessutom tycker jag att dom surrar lite väl mycket mellan varandra. Även då spelet är igång.
BP nu.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Peter Eriksson.
Överhuvudtaget tycker jag att kommentatorerna är rätt kassa på LHF-spelarnas namn.
Två Nilsson sa de nu att vi hade. Nog har då jag räknat dem till tre.
Överhuvudtaget tycker jag att kommentatorerna är rätt kassa på LHF-spelarnas namn.
Två Nilsson sa de nu att vi hade. Nog har då jag räknat dem till tre.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
JOY: Förvirrande när dom bara säger Nilsson?
Vilken Nilsson menar dom? Vi har ju några stycken.
Någon som vet vem som dömmer kvällens match?
Vilken Nilsson menar dom? Vi har ju några stycken.
Någon som vet vem som dömmer kvällens match?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
JOY: Har dom nämt vem som är domare i kvällens match. Om dom gjort det så missade jag det totalt.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Det blir 4-2 till Luleå tror jag. Det gäller att stoppa Micke Lind framförallt.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: HC? Blev det inte lite fel nu?
Matchen ikväll slutar 5-3 till Luleå.
Rönnqvist,Sandström,Husse,Emil och Mange målar.
Så får det bli!
Matchen ikväll slutar 5-3 till Luleå.
Rönnqvist,Sandström,Husse,Emil och Mange målar.
Så får det bli!
Sv: Go`natt
Portello: Det måste ju vara besvärligt att vara beroende av nånting som inte finns.
Själv så håller jag igen lite på inläggen just nu. Jag vill vara målspottare så länge som möjligt. Där för har jag bestämt mig för att jag ska skriva allting som jag annars skriver i guldtråden i ett enda inlägg ikväll. Så ni kan vänta er ett mastodontinlägg med myckket sorg/glädje och diverse ylanden vid 21.15 ikväll.
Själv så håller jag igen lite på inläggen just nu. Jag vill vara målspottare så länge som möjligt. Där för har jag bestämt mig för att jag ska skriva allting som jag annars skriver i guldtråden i ett enda inlägg ikväll. Så ni kan vänta er ett mastodontinlägg med myckket sorg/glädje och diverse ylanden vid 21.15 ikväll.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Dom har börjat spela musik på hockeylive nu Metallica - One
There can only be ONE!!! LULEÅ HC
There can only be ONE!!! LULEÅ HC
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Underbart att det börjar närma sig matchstart.Har väntat på det hela dagen.
Man får hoppas att målformen är konserverad från den senaste matchen samt att Hento spikar igen.
Snart blir det matchtröja på och ladda upp med lite ramsor ;)
Man får hoppas att målformen är konserverad från den senaste matchen samt att Hento spikar igen.
Snart blir det matchtröja på och ladda upp med lite ramsor ;)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Okej, då är det bara en timme kvar till nedsläpp borta mot Pölsan, så det är dags att starta uppladdningen i guldtråden.
LHF:s skadelista börjar nästan kännas hanterbar nu, även om man förstås skulle vilja att någon skadelista inte alls existerade. Hur som helst bör alla utom Fabbe och Tuukka vara i spelbart skick idag.
Dags för revansch efter den extremt målsnåla förlustmatchen senast vi mötte Pölsan borta. LHF:s islossning fortsätter med än större kraft vilket bör betyda minst 7-1 till oss. Så blir det, appselut.
...och nu ska jag logga ut på jobbet och pallra mig hem, så ni får stå ut med att ddet bara finns en av mig resten av kvällen. Huuuur ska ni klara er? ; )
LHF:s skadelista börjar nästan kännas hanterbar nu, även om man förstås skulle vilja att någon skadelista inte alls existerade. Hur som helst bör alla utom Fabbe och Tuukka vara i spelbart skick idag.
Dags för revansch efter den extremt målsnåla förlustmatchen senast vi mötte Pölsan borta. LHF:s islossning fortsätter med än större kraft vilket bör betyda minst 7-1 till oss. Så blir det, appselut.
...och nu ska jag logga ut på jobbet och pallra mig hem, så ni får stå ut med att ddet bara finns en av mig resten av kvällen. Huuuur ska ni klara er? ; )
Sv: Go`natt
zigge: Nej, under förhandlingarna hänger jag inte på SpS. Däremot skiter jag i att logga ut när jag sätter mig i förhandling så det ser ut som att jag är online fast jag är oonline. Det är ungefär samma sak hemma där datorn står på dygnet runt när jag är i Luleå, även om jag inte är hemma i lägenheten.
Sv: Go`natt
Albert Hall: Såhär ska tydligen femmorna se ut...
1:a femman: Pavel Skrbek, Jonas Andersson-Junkka, Per Ledin, Johan Tellström och Linus Fagemo
2:a femman: Janne Sandström, Johan Fransson, Hans Huczkowski, Kamil Brabenec och Jonas Nordqvist
3:e femman: Roger Åkerström, Jonas Johansson, Magnus Nilsson, Thomas Berglund och Jonas Rönnqvist
4:e femman: Petter Nilsson, Jonas Hägerbäck, Stefan Nilsson och Emil Lundberg
1:a femman: Pavel Skrbek, Jonas Andersson-Junkka, Per Ledin, Johan Tellström och Linus Fagemo
2:a femman: Janne Sandström, Johan Fransson, Hans Huczkowski, Kamil Brabenec och Jonas Nordqvist
3:e femman: Roger Åkerström, Jonas Johansson, Magnus Nilsson, Thomas Berglund och Jonas Rönnqvist
4:e femman: Petter Nilsson, Jonas Hägerbäck, Stefan Nilsson och Emil Lundberg
Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Portello: Inte har jag då för mig att jag besudlat guldtråden med några knepiga länktips, däremot har det nog blivit en och annan urspårning av undertecknad i den tråden.
Sv: Go`natt
Kickan: .... och visst är det säkert en del Myllys förtjänst att det är så populärt att vara målis i lule. Numera slåss ju pojklagskillarna om att få stå i mål. När jag var ung och lirade så puttade vi in den sämste i målet så att han skulle göra så lite skada som möjligt i vårt anfallsspel.
Fast jag tror att det öht är mycket coolare att vara målis nuförtiden. Även i fotboll tex. Många stor profiler är ju målvakter.
Fast jag tror att det öht är mycket coolare att vara målis nuförtiden. Även i fotboll tex. Många stor profiler är ju målvakter.
« Föregående · 313909 · Nästa »
Fan, du ljuger väl? Annars måste det vara väldigt länge sedan.