« Föregående · 319907 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Dom tyckte att det var en rättvis Luleå seger med. Bra kommentatorer för övrigt, kanske lite virriga ibland. :)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Dom har hyllat Hento hela matchen kommentatorerna, dom har sagt ett x antal gånger att han är en av es bästa målvakter.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Härligt med vår första 3 poängare på bortaplan för detta året. Känns mycket skönt.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
björn power: Skuggan är skyldig minst ett mål framåt nu ....K-ä-m-p-a nu boys !
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jävlar.. 2-3.. Kan väll kalla det rättvist, vi har haft så jävla många utvisningar så någon gång måste TIKarna näta.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Tycker det låter som att det knappast funnits chans till 3poäng utan Hento.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Hento verkar ha tagit fram storspelet ikväll som vanligt...
BP för Luleå nu.
BP för Luleå nu.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Ågi,Ågi,Ågi fyyy fasen vad hääääääärligt !!!!!
Aj.aj hägern åker ut , vojne,vojne igen ......
Aj.aj hägern åker ut , vojne,vojne igen ......
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Hur länge har det spelats?
(VVFNFWR - våga vara för nervös för webradio!)
(VVFNFWR - våga vara för nervös för webradio!)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
björn power: Härligt härligt Åkerström 3-1. Hoppas vi kan hålla detta nu.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
björn power: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.Åkerström.Underbaaaart!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: mmmm, "huvudprataren" lutar faktiskt åt oss me'ns bisittaren hissar TIK:arna, fy tusan vad ovisst det är, TÄNK vad .... nää man får inte göra det ännu ;)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Usch vad nervöst det är.
Tycker att kommentatorerna är bra. Bra koll på namnen och rätt rappa i mun.
Tycker att kommentatorerna är bra. Bra koll på namnen och rätt rappa i mun.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: låter inte bra i så fall. Vi får hoppas på uppryckning från LHF:s sida ifall det är så.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Detta känns inte alls stabilt tycker jag, Timrå verkar dominera totalt i denna period.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
björn power: gör som jag - ge fanken i att lyssna :-) Oftast är det mycket jobbigare att lyssna på radio än att bara kolla onlinen, tycker jag. Lyssnar man inte så slipper man i alla fall höra om motståndarnas målchanser som alltid låter hyperfarliga på radio...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Upp i banan annars blir det gamla vanliga bortavisan, f**n varför sitter man och lyssnar när det är så nervöst ....
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Magnus Nilsson ut. Tur att det inte blev någon straff. Bara liiite förvirrat på Hockeylive.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Hoppas vi fortsätter med den utdelningen :)
HL envisas med att ha bulan som 0-2 skytt och onlinen har samma + att dom ändrat till att frallan gjorde 0-1.
HL envisas med att ha bulan som 0-2 skytt och onlinen har samma + att dom ändrat till att frallan gjorde 0-1.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Oroväckande att det verkar som TIK tagit över. Bara det inte blir repris på VF-matchen.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
björn power: 13-8 i skott till Tik i första perioden. Känns skönt att ha gjort 2 mål på 8 skott iallafall.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Enligt Radiosporten var det Brabanec som gjorde 1-0 på styrning.
2-0 gjorde Mäntylä enligt radiosporten.
2-0 gjorde Mäntylä enligt radiosporten.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Tyckte grabbarna sa Tuukka, spelar rocken roll, mål som mål :)
« Föregående · 319907 · Nästa »
Grattis!