« Föregående · 337662 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
björn power: Skrbec härligt nu vinner vi detta. Hur stor koll har han som kommenterar matchen egentligen?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan:
Jo, lite skott och mycket mål. Trevligt att ni har hög effektivitet förvisso, men vad händer med Hento? Några större tavlor ikväll enligt hockeylive?
Jo, lite skott och mycket mål. Trevligt att ni har hög effektivitet förvisso, men vad händer med Hento? Några större tavlor ikväll enligt hockeylive?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Båda målisarna har en rätt skral räddningsprocent hittills. Bara 80%.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Skönt att HåVe ser ut att göra sin plikt mot Linkpingarna också.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Ojdå. Visst inte om jag hade skickat det.Men nu blev det sänt två ggr.
Bättre en gång för mycket än förlite ;)
Bättre en gång för mycket än förlite ;)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Nu gäller det att vi är med från början i tredje.
Bara hoppas att våran andra trea på bortais blir ett faktum ikväll.
Ser att FBK vänt mot SSK. 3-1 till Karlstadsgänget.
Bara hoppas att våran andra trea på bortais blir ett faktum ikväll.
Ser att FBK vänt mot SSK. 3-1 till Karlstadsgänget.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Vi är iofs i gott sällskap när det gäller att vara sugiga på bortais. Frölunda är också ett utpräglat hemmalag den här säsongen.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: Vi SKA ha 3 poäng ikväll. Grejar killarna det tror jag det rullar på av sig själv i bortamatcherna framöver.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Nu gäller det att vi är med från början i tredje.
Bara hoppas att våran andra trea på bortais blir ett faktum ikväll.
Ser att FBK vänt mot SSK. 3-1 till Karlstadsgänget.
Bara hoppas att våran andra trea på bortais blir ett faktum ikväll.
Ser att FBK vänt mot SSK. 3-1 till Karlstadsgänget.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Ja men dom brukar väl ändå funka hyfsat. Hento borde ju också vara rätt sugen på att kompensera bjudningen han gav dem, så jag tror nog att det kan bli poäng ikväll.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Om bara Fabbe fullbordar sitt trick innan pausen så ska vi nog överleva en tredje period också.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Dysso: Det kunde bli jäkligt skojsiga matcher i alla fall, fast det är inget att rekommendera för lag i akut poängnöd...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: Det värsta är att det alltid kommer en tredje period efter den andra...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kommentatorn är rolig, mycket långsamt säger han: ååå... det... eee... måul för luleå...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan:
Hm.. Ersatt målvakterna med en utespelare var, det hade varit något att prova .. Bandyresultat, here we come!
Hm.. Ersatt målvakterna med en utespelare var, det hade varit något att prova .. Bandyresultat, here we come!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Dysso: Jag har en teori. Båda lagen har plockat ut målisarna såhär mitt i matchen för att göra den mer publikfriande.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Kul att just Fabbe gjorde mål.
Det verkar en aning Hawaii...
Det verkar en aning Hawaii...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: nä det är klart, men han är väl inte tänkt att vara största målskytten heller.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: Skrbek har ju varit skadad så mycket så det är ju inte konstigt att han inte har gjort så mycket mål.
SATAN! Hur kommer det sig att vi alltid måste släppa in ett mål direkt efter vi har gjort ett?
SATAN! Hur kommer det sig att vi alltid måste släppa in ett mål direkt efter vi har gjort ett?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Ja se andra perioden. Varför går det inte lika bra att göra mål i första? Skrbek, det är inte ofta:)
« Föregående · 337662 · Nästa »
Kul med 2 st två måls skyttar.