« Föregående · 307836 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Go`natt
Kickan: Terapi? Det kanske inte är nån dum idé. Tror vi är några stycken som behöver det. Är väl bara Paddan som är glad som en lärka ikväll...
Jobb är appselut av ondo. I alla fall i hockeysammanhang, det är alldeles uppenbart. I fortsättningen får du ta ditt ansvar och avhålla dig från dylika övningar under match.
Jobb är appselut av ondo. I alla fall i hockeysammanhang, det är alldeles uppenbart. I fortsättningen får du ta ditt ansvar och avhålla dig från dylika övningar under match.
Sv: Go`natt
Chief: *snyft* Det blir ju bara värre om man deppar i grupp. Vi borde kanske testa med terapi istället.
Eländes elände, hade jag bara stannat och kollat hela matchen mellan Modo och TIK hos min pappa hade säkert både LHF och TIK vunnit. Det var när jag gick och satte mig och jobbade som det hemska började. Jobb är kanske av ondo ändå.
Eländes elände, hade jag bara stannat och kollat hela matchen mellan Modo och TIK hos min pappa hade säkert både LHF och TIK vunnit. Det var när jag gick och satte mig och jobbade som det hemska började. Jobb är kanske av ondo ändå.
Sv: Go`natt
Albert Hall: Det är väl en rätt naturlig koppling. Konstigt att inte Paddan har aanmärkt på det redan. Gör pubemonstren honom så trött att han inte lägger märke till sånt längre?
Nej, nu får det vara nog med jobbande för ikväll. Jag ska ägna mig åt aatt deppa lite över förlusten mot Pölsan istället. Nattinatti.
Nej, nu får det vara nog med jobbande för ikväll. Jag ska ägna mig åt aatt deppa lite över förlusten mot Pölsan istället. Nattinatti.
Sv: Go`natt
Varför kommer jag att tänka på Hans Scheike när jag ser att den riktig adressen hit är www.smisk.us?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Bara att hoppas att det inte har kommit några nya namn på skadelistan då.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Speciellt Mäntylä saknas ju nått oerhört. Men nog kommer vi igen. På lördag tar vi en trea.
Kanske.
Kanske.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: De borde inte vara alltför långt borta. Nästa vecka ser det nog ljusare ut på skadefronten.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Förlust alltså. Vi måste få tillbaka lite folk nu! Hur långt borta är Mäntylä, Åkerström?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan:Förlust med 1-0. Bara hoppas att vi spelar bättre mot Leksand.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Nollade igen. Suck vad tragiskt. Något mål skall vi iaf kunna prestera kan man ju tycka. Nää, nu är det bara å glömma den här matchen å ta nya tag mot Knäckebröds IF!
//Lövva
//Lövva
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
JOY: Ojoj.Tekning i Brynäs Zoon.
Hento ut och en extraspelare in.
Måla nu!
Hento ut och en extraspelare in.
Måla nu!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Bra byte av Rönnqvist. Kom igen nu, tryck in en puck.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Jag är helt säker på att man spelade den 1993 i alla fall.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Nog tror jag att dom spelade den -99. Bara en känsla jag har.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
"Klappa händerna när du är riktigt glad"
Va? Den har man ju hört i minst 15 år i Gavlerinken. Inte underligt att publiken ledsnar...
Va? Den har man ju hört i minst 15 år i Gavlerinken. Inte underligt att publiken ledsnar...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Blääääää, utvisning. Bulan är den skyldige.
Verkar vara en riktigt skitmatch.Tur att man inte är närvarande...
Verkar vara en riktigt skitmatch.Tur att man inte är närvarande...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Det är klart det inte spelar någon roll, men det känns ju mer sannolikt att man blir bönhörd om man ber någon som har gjort mål i de två senaste matcherna än någon som sumpar samtliga sina chanser, elle?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Skrbek kanske har fått någon slags elefantdos i sprutorna för att uthärda smärtan. Vi får vara glada så länge han kan spela, fast ännu gladare hade man ju förstås varit om vi hade haft tillräckligt med backar hela så han hade kunnat vila när han behöver det.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Tycker att det inte spelar någon roll vem som går målen. Bara dom kommer.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Nähä, nu vevas det istället. Danielsson och Tella ut på vardera 2+2 minuter.
« Föregående · 307836 · Nästa »
Tror du kan behöva komplettera Sigge Stark med nåt annat om du vill vara säker på att utplåna den där ramsan ur huvudet. Typ ett helrör whisky kanske?