« Föregående · 335924 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Äntligen PP. Mannen som åker skridskor lika långsamt som Kristina Lugn pratar sitter utvisad.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Nej, men han kan ju bli! Jag tycker att alla ska gå med i den tävlingen och försöka kommi ikapp Nordan och Linus
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: Husse är nog inte riktigt med i tävlingen. Nordan och Linus låg ju delad etta i interna målligan inför dagens match.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Nej, det har strulat lite hela tiden. Dom har bytt hörlurar och tjafsat.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: Dom har stora problem med sändningen. eller är det bara problem för mig?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Och Huskowski (har gett upp att försöka lära mig stava till det namnet) skulle behöva göra en 7-8 mål för att komma ikapp.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Då får gärna Nordan göra 2-3 mål till om det funkar så, då blir det storvinst.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Ja det är sant. Om målen fortsätter att trilla in i den här hastigheten är nog ditt enorma optimist tips inte så långt borta.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: Linus ville nog inte låta Nordan dra ifrån i skytteligan, så han var helt enkelt tvungen att göra mål.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jag menar, det måste vara alldeles jättefel ju. Bara 12 sekunder mellan målen.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Äsch. Nu blev det ju alldeles fel. Pajas-Cluben skulle ju inte göra fler mål ikväll
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Tjoho! Jonas N är en älskling, absolut! Underbart. Nu sätter vi tvåan snart.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Andra perioden är igång. Just andra perioden förväntar jag mig mycket av - den här säsongen är det i just andraperioderna de flesta av LHF:s mål har gjorts. I fjol var det precis tvärtom. Då spelade LHF totalt värdelöst i andra perioden. Vad beror den förändringen på?
Inte bra. Vi får inleda med BP : (
Inte bra. Vi får inleda med BP : (
Sv: LHC-LULEÅ
Dysso:
Ah, kanske ska slänga med en länk till själva spelet också, inte bara artikeln. Håll till godo.
Ah, kanske ska slänga med en länk till själva spelet också, inte bara artikeln. Håll till godo.
Länkar:
http://www.hattrick.org
http://www.hattrick.org
Sv: LHC-LULEÅ
Vill ni läsa mer om vad Jonas Nordquist gör på fritiden?
Kolla på länken, en hyfsat lång intervju om ämnet. Robert Nilsson är också med i den, men det är smällar man får ta. ;)
Förövrigt ett spel som det finns ett antal personer här från SpS som spelar, jag blev t.ex. ditlurad av OskarB för ett bra tag sen, och har nu fått Chief att börja spela. Även Paddan har reggat sig, men han har nog några månader kvar innan han får ett lag..
Kolla på länken, en hyfsat lång intervju om ämnet. Robert Nilsson är också med i den, men det är smällar man får ta. ;)
Förövrigt ett spel som det finns ett antal personer här från SpS som spelar, jag blev t.ex. ditlurad av OskarB för ett bra tag sen, och har nu fått Chief att börja spela. Även Paddan har reggat sig, men han har nog några månader kvar innan han får ett lag..
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Det ska bli kul att se dig käka upp ditt "pissa på linköping". Bäst du lägger upp ett ursäktande bortförklarande tal redan nu.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Är inte alls orolig fastän Gusten står, han behöver lite att stå lite matcher + att han var mycket duktig mot MoooDoo.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Det ÄR Gusten som står. Även Expressen säger det och att Hento är lite småkrasslig.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Frisco: Det var väl den trion som dömde Gårdarmatchen igår? Vet ingenting om dem, men förhoppningsvis håller de bättre kvalitet än Jyri Rönn. Rönn är en jävla katastrof. Sämre än samtliga ES-domare, och det vill inte säga lite.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vet någon varför dom har flyttat upp matchstarten 1 timma beror det på att det går på ppv?
« Föregående · 335924 · Nästa »