LL: Nej, jag har ju inte heller tippat (även om man av ett tidigare inlägg kan utläsa att jag trodde att Tjeckien skulle vinna) så jag funderar också på att tippa den matchen nu.
Det är inte så konstigt att du råkade skriva "fuck". Det lär vara ett av de vanligaste uttrycken i samband med match i den här gästboken. Tror bara att "JAAAAAAAAAAAAAAAA!" och "Jävla skit" är vanligare. Det sistnämnda ofta i formen "fucking jävla skit". Eller så har du bara vårkänslor : )
Lägger du till "ed up" så blir det väl rätt bra som du hade skrivit? Fast det är ju lite klurigt att tippa matchen fortfarande, jag tror fortfarande Tjeckien vann med 5 - 3 eller så.
Portello: Jäklar, det får jag ju inte glömma. Kanske bäst att jag sätter mig på cykeln redan nu och börjar trampa. Förresten, Brynäs/Boden är det någon ny klubbsammanslagning?
Hälge: jag tycker att Kinch får oförtjänt mycket skit. Visst, han är inte världens bästa kommentator, men han lever sig med i matcherna mycket mer än vad många andra gör.
Albert Hall: Det såg onekligen helvetes illa ut sedan Sälo börjat släppa in varenda skott. Jag trodde inte det skulle gå att reparera. Det borde egentligen heller inte ha gått att reparera om det hade varit en normal match.
Albert Hall: ja, kanske det. Jag trodde inte att jag brydde mig i VM men just den här matchen har varit väldigt underhållande. Ojdå, Jörgen Jönsson ut på en slarvig utvisning. Men jag måste säga att han faktiskt har varit grymt bra i den här matchen.
Lulekickan: Måste säga att Peter Nordström är ruskigt bra i BP. Sliter och kämpar hela tiden. Fy tusan vilken spännande tredje period det kommer att bli. F ö suger Kinch. Så fort en svensk åker ut så är det tveksamt men när en finne åker ut är det solklart.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Det är inte så konstigt att du råkade skriva "fuck". Det lär vara ett av de vanligaste uttrycken i samband med match i den här gästboken. Tror bara att "JAAAAAAAAAAAAAAAA!" och "Jävla skit" är vanligare. Det sistnämnda ofta i formen "fucking jävla skit". Eller så har du bara vårkänslor : )