FORUM EXILIUM
Nu vet jag att du frågade Jesper, men jag svarar ändå vad jag tycker om den.
En helt ok film, varken mer eller mindre.Ger den 3/5 i betyg.
Själv funderar jag på att kolla på en film nu.Grågan är bara vilken, har några filmer jag inte har sett ännu.
Jesper Jonsson: tssss...du är en mjukis, Jesper. Emedan Moi är en hårding till tant. Nu tester vi: Jag storgillade filmen 'Lord of war'. Den har substans och inget svammel. Och så var Cace cool som Orlov...Nå, vad tycker du om den filmen?..eller du kanske bara ser dom söta ena?
och den var ju jättesöt ju. fast sånt förstår förstås inte du.
har blues brothers * 2 2003-07 och memento 2004-03
sen har jag 2 hitcooktitlar (rear window och north by northwest) samt bridge over the river kwai som jag inte vet när jag köpt och inte vet om jag tänker öppna heller (den sista iaf)
själv har jag en hel hög med foxtitlar som jag vann å deras julkalender + 2 säsonger scrubs som fortfarande är inplastade sen i julas
men det får bli imorgon
Du minns helt fel. Jag höll mest tyst, men ni kan väl åtminstone erkänna nu att jag var före Liina?!
Kolla morsan, en hel tomtearme!
Affärerna går bra numera så jag införskaffade mig en helt flåny biosalong vid knölens fot. Skulle vara helt suveränt att få köra ut Trolltygsfilmen och få en liten nostalgitripp med småbåna mina som är lite större idag. Hör av dig/er om den går att komma åt, filmen alltså.
Den enda jag hämtat med hjälp av datorn är Trolltyg i Tomteskogen som Portello (eller var det hans bror) fixade åt mig. Fast den fanns på en av mina gamla datorer, vars hårddisk kraschade, så jag har den inte längre : (
Portello (eller om det var lizzard), har du kvar den?
har du massa filmer hemma sådär. Undras vart de kommer ifrån? Kan det vara World Wild Web kanske ;)
hon fastnat i facket som meg ryan arvtagerska.
fast meg ryan har sväng om gör tuffare roller
Kickan: apropå kärringar. Jag har just sett en rulle. 'Just Like Heaven'. Med undertiteln; feel the connection. Fysatan. Jag måste genast ut hit och varna er andra. Värsta skräpet. Men Expressen kritikerrosar: "förtjusande och intelligent komedi...bla bla bla"
...eller så sågar jag denna 'förtjusande' film bara för att jag är en kärring? Så är det nog. *såga*
Ja, fast om man är på ekonomisk god fot så kan man ta det dyrare alternativet, kaffe för tio spänn och bullan för ytterligare en tia. Fast om man handlar i Lulehockeys kiosker har man över huvud taget svårt att hamna bland dom 5 procenten.
Enkelt som du ser, skaffa hållhake så ordnar det sig. Annars är det bara att vackert betala.
Jag får ta och skicka upp några muffins till Albert Hall, kan ju vara spännande och se om det fungerar.
Chokladmuffins. Fungerar nog i de flesta lägen. Ja, ifall du inte vill betala den där hundringen, alltså.
För övrigt är tingsnotariens (troligen notarie för 15-25 år sedan) Sveiges bästa blogg med dito forum. Hur bra som helst.
Chokladmuffins, nu tror jag bestämt att jag har missat något här, eller hur?
Albert Hall:
Men vad tusan så lätt han fick gratis biljett, men en annan får surt betala....
Ok,ni får vara med bland dom exklusiva 5 procenten, fast det är inte gratis. Jag brukar ta en hundring per skalle för att få vara med bland fårskallarna. Jag mailar kontonummer.
Ja, jag tjafsade också mot den där micke w. Fast jag kan pånågevis alltid respektera folk som jag tjafsar mot, kanske för att jag ytterst sällan tar det särskilt allvarligt. Jag kan nästan garantera att jag skulle kunna vara ganska bra polare med 95% av HS medlemmar. Bland dom återstående 5 procenten finns då nanturligtvis stolpskottet från Linköping. Davidowski har jag också svårt för, fast han bevärdigar jag mig inte att kommentera ens.
Portello: lista filmerna och jag ska genast tycka till :-)
PS, misstänker att du, liksom Jesper, är en soft kille som gillar sagor och annat lullull *fliina*