Godnatt !
« Föregående · 184620 · Nästa » Till forumet
Sv: Godnatt !
Albert Hall: Hahaha, jo, den diskussionen var ganska trevlig. Förresten har jag för mig att han hette Jult Omte och så fanns det någon Tom Temor som var tränare om jag inte minns fel.
Högtidsstund på teve, äkta tecknad film om och med Chuck Jones, far till såna figurer som Bugs Bunny och Wiley Coyote.
Högtidsstund på teve, äkta tecknad film om och med Chuck Jones, far till såna figurer som Bugs Bunny och Wiley Coyote.
Lulekickan: Är ju alltid viktigare att gynna de ekonomiska intressena före de som verkligen vill se hockey. Därför antar jag att det helt enkelt bara kommer att visas en skylt som säger att "Lag x vann skills competition" för att kunna fylla pausen med maximalt antal dyrbara reklamsekunder.
Nej, tacka vet jag riktiga reportrar som PA Gullö....
Nej, tacka vet jag riktiga reportrar som PA Gullö....
Liten frågetävling, vem skrev detta helt klargörande inlägg den 15 oktober kl. 0.33? :-)
Det är därför jag tycker att jobbet blir bäst gjort om jag jobbar efter klockan 22.00. Jag tänker helt enkelt för mycket på dagtid och om jag inte tänker alls så känns det bättre än vad det är bara för att jag inte orkar tänka på om något blivit mindre bra, typ, eller hur jag nu ska förklara det.
Det är därför jag tycker att jobbet blir bäst gjort om jag jobbar efter klockan 22.00. Jag tänker helt enkelt för mycket på dagtid och om jag inte tänker alls så känns det bättre än vad det är bara för att jag inte orkar tänka på om något blivit mindre bra, typ, eller hur jag nu ska förklara det.
« Föregående · 184620 · Nästa »
Det ser ut som att det vita laget inte har några fans med sig heller.