Godnatt !
« Föregående · 199797 · Nästa » Till forumet
Sv: Godnatt !
Nej, nu tar jag och gör, tror jag, rekordtidig sorti från HS. Har tänkt kolla lite amerikansk fotboll och återknyta bekantskapen med den utmärkta dokumentären Roger och Jag. Riktigt bitsk och bra film om nedläggningen av GM:s fabriker i Flint, Michigan.
God natt med er lulingar och olulingar!
God natt med er lulingar och olulingar!
Lulekickan: I SM-finalen- 99 mellan Modo och Brynäs höll jag faktiskt på Brynäs bara för att inte Modo skulle vinna. Mitt hat mot Modo började nog den 6 Mars- 99 när LHF föll med 0-9 mot Modo.
Då var det några Modofans som retade mig och höll upp en Modo-halsduk framför mig och frågade om jag ville köpa den.
Då var det några Modofans som retade mig och höll upp en Modo-halsduk framför mig och frågade om jag ville köpa den.
Zoogin: LHF:s braiga relationer med Löven har mycket med Micke att göra. Eftersom han har varit sportchef där har de stor respekt för honom, och dessutom har de nog samma vi-mot-dom-känsla som majoriteten av Norrland som gör att vi står enade i akmpen mot Sydbotten. I kampen mot Sydbotten väljer jag i alla lägen Norrlandslagen framör Sydbottningarna, men MooDoo kommer sist bland Norrandslagen.
Zoogin: Inte efter videohistorien. Dessutom har LHF en bra relation med Löven, vilket naturligtvis bidrar till att jag tycker bättre om dem. Ungefär som jag tycker bättre om PHC än BIK för att vi har en bra relation och ett bra samarbete med PHC, och dessutom har jag ju bott i Piteå vilket gör sitt till.
Modo är mitt sistahandslag, i vilken division det än gäller. Endast Linkping kan konkurrera med dem om pajas- och vidrighetstiteln. Tvi.
Modo är mitt sistahandslag, i vilken division det än gäller. Endast Linkping kan konkurrera med dem om pajas- och vidrighetstiteln. Tvi.
Paddan: God konst är sådant som Kung Kauppila presterar. Han är som en känslig konstnär, och det han presterar är vackert och fulländat. Något man njuter av, blir lycklig av och älskar att se. Synd att inte alla tränare vet i vilken position en naturlig center som Kauppila skall spela, att trycka ut honom på högerkanten är kanke inte så lyckat och i Finland råder det numera huggsexa om Kauppilas gunst. Fast där har han ju alltid fått centra också förstås.
Lulekickan: Jaså, där ser man. Jo, det är klart, vi har ju också haft vår beskärda del av Röglespelare, både "importer" och "exporter" till exempel Michael Hjälm, Tommy Själin, Pelle Svensson och Magnus Swärdh.
Här tvingas inte ner i någon kvalserie, vi kommer att bli som sämst tia och därmed basta.
Här tvingas inte ner i någon kvalserie, vi kommer att bli som sämst tia och därmed basta.
Paddan: Rögle är ju lite gulliga ändå, Miche J och Finnen är ju fostrade hos dem så de är ju i det närmaste vårat farmarlag, och sedan har jag ju en gammal klasskompis som spelar med Rögle. Synd bara att de Rölefostrade har en sådan tendens att bli långtidsskadade eller hockeyinvalider.
LHC och MooDoo tvingas ner i kvalserien. Miffona klarar sig undan även om jag gärna hade sett dem också som kvallag. Varför får inte 3 lag kvala?
LHC och MooDoo tvingas ner i kvalserien. Miffona klarar sig undan även om jag gärna hade sett dem också som kvallag. Varför får inte 3 lag kvala?
« Föregående · 199797 · Nästa »
God natt med dig. Hmm...kan du inte skicka texten istället, tycker det känns som modemapartheid annars!