Go`natt
« Föregående · 311642 · Nästa » Till forumet
Sv: Go`natt
Portello: Jela tur att jag hade lämnat datorn innan du nämnde Lennart, annars hade jag väl fortfarande osovit.
Det känns som en bra dag idag, alltså vinner vi lätt. Dessutom får Husse äntligen näta och av bara farten gör han ett mål till och ett till och ett till... Och så håller han på, minst en gång i minuten matchen igenom. Bäva MooDoo, bääääva!
Det känns som en bra dag idag, alltså vinner vi lätt. Dessutom får Husse äntligen näta och av bara farten gör han ett mål till och ett till och ett till... Och så håller han på, minst en gång i minuten matchen igenom. Bäva MooDoo, bääääva!
JOY: [k][f][färg=#FF0000]Det här ska det satans förbannade helvetes Modo få betala för på tisdag.
[/färg][/f][/k]
[bild]www.smiliegenerator.de/s19/smilies-46139.png[/bild]
[/färg][/f][/k]
[bild]www.smiliegenerator.de/s19/smilies-46139.png[/bild]
Albert Hall: Det är väl inget att vara generad för. Vi tackar för underhållningen istället : )
0-1 är ju hur som helst ett av de tråkigaste resultat man kan tänka sig. Hellre ser jag LHF förlora med 6-7 än med 0-1, då har man ju fått se massor av mål i alla fall.
...och imorgon väntar Huggarleksand. 17-0 till LHF, helt klart.
0-1 är ju hur som helst ett av de tråkigaste resultat man kan tänka sig. Hellre ser jag LHF förlora med 6-7 än med 0-1, då har man ju fått se massor av mål i alla fall.
...och imorgon väntar Huggarleksand. 17-0 till LHF, helt klart.
Chief: Konstigt att ingen har startat en terapigrupp får håkkidårar redan. Det finns ju inget som påverkar humöret och orsakar såna pendlingar i sinnesstämning och känslor som just håkki. Ohockeyintresserade får vinterdepressioner, vi andra får ohockeysäsongsdepressioner, förlustdepressioner, utslagen ur slutspeletdepressioner och fan vet allt, fast å andra sidan brukar de lyckliga stunderna under en säsong ändå överväga. Inget är dock så hemskt som känslan när slutsignalen går och säsongen är slut (om det nu inte skulle vara så att säsongsslutet innebär SM-guld - då är ju lyckan total). Den känslan av tomhet som man känner just då är helt obeskrivligt hemsk. Nästan värre än allt annat. Huga.
« Föregående · 311642 · Nästa »