Go`natt
« Föregående · 352090 · Nästa » Till forumet
Sv: Go`natt
Paddan: Annars brukar jag aldrig bli så sjuk att jag måste stanna hemma från jobbet. Den enda gången jag har haft riktig influensa så jag blev sängliggande en vecka var julen -98. Alla andra förkylningar och elände brukar för övrigt också komma antingen när jag har sommarsemester eller är julledig. Allt för att man ska få njuta så lite som möjligt av ledigheten förstås.
Paddan: Nej, det kom senare så det beror knappast på det. Däremot har flera av mina kollegor varit däckade i en vecka men jag trodde att jag hade klarat mig. Tyvärr verkar det ju inte så nu : ( Jag som trodde att jag bara var ovanligt trött i morse. Blä! Jag har inte tid med sånt här nu. Nedrans smittsamma kollegor.
Paddan: Damnit, jag som alltid brukar klara mig från influensor men nu verkar det tamefan kört. Lite trist bara att jag inte kan vara hemma från jobbet eftersom det är för mycket jag måste göra den här veckan, så det är bara att försöka klara av att hålla sig någorluna vid medvetande veckan ut. Sedan är jag ju ledig till den 12 januari men vad hjälper det när det är nu jag är sjuk : (
(Och eftersom jag är tjej så kan du räkna med att jag är jäkligt sjuk nu, annars skulle jag inte gnälla).
(Och eftersom jag är tjej så kan du räkna med att jag är jäkligt sjuk nu, annars skulle jag inte gnälla).
Mika Strömberg gråter ut i aftonblaskan om sin vattenskalle .. Skyller på Ledin, och säger att armbågen tog värre än de tidigare trodde. Lite längre ner kommer det här:
"Djurgårdens läkare Bengt Gustafsson:
- Grundorsaken är sannolikt medfödd, men det är först nu han fått symptom av detta. Det är tveksamt om det har att göra med hjärnskakningen han fick för två veckor sedan."
Inte nog med det:
"- Tycker att det är jävligt konstigt. Lintner fick åtta matchers avstängning för ingenting. Herregud, jag blev ju allvarligt skadad. Förstår inte riktigt hur dom resonerar, säger Mika Strömberg."
Vad ska man säga? Tycker att den här tråden har ett passande namn...
"Djurgårdens läkare Bengt Gustafsson:
- Grundorsaken är sannolikt medfödd, men det är först nu han fått symptom av detta. Det är tveksamt om det har att göra med hjärnskakningen han fick för två veckor sedan."
Inte nog med det:
"- Tycker att det är jävligt konstigt. Lintner fick åtta matchers avstängning för ingenting. Herregud, jag blev ju allvarligt skadad. Förstår inte riktigt hur dom resonerar, säger Mika Strömberg."
Vad ska man säga? Tycker att den här tråden har ett passande namn...
« Föregående · 352090 · Nästa »