Godnatt !
« Föregående · 184414 · Nästa » Till forumet
Sv: Godnatt !
Albert Hall: Hahaha, jo, den diskussionen var ganska trevlig. Förresten har jag för mig att han hette Jult Omte och så fanns det någon Tom Temor som var tränare om jag inte minns fel.
Högtidsstund på teve, äkta tecknad film om och med Chuck Jones, far till såna figurer som Bugs Bunny och Wiley Coyote.
Högtidsstund på teve, äkta tecknad film om och med Chuck Jones, far till såna figurer som Bugs Bunny och Wiley Coyote.
Sv: Godnatt !
Lulekickan: Är ju alltid viktigare att gynna de ekonomiska intressena före de som verkligen vill se hockey. Därför antar jag att det helt enkelt bara kommer att visas en skylt som säger att "Lag x vann skills competition" för att kunna fylla pausen med maximalt antal dyrbara reklamsekunder.
Nej, tacka vet jag riktiga reportrar som PA Gullö....
Nej, tacka vet jag riktiga reportrar som PA Gullö....
Sv: Godnatt !
Liten frågetävling, vem skrev detta helt klargörande inlägg den 15 oktober kl. 0.33? :-)
Det är därför jag tycker att jobbet blir bäst gjort om jag jobbar efter klockan 22.00. Jag tänker helt enkelt för mycket på dagtid och om jag inte tänker alls så känns det bättre än vad det är bara för att jag inte orkar tänka på om något blivit mindre bra, typ, eller hur jag nu ska förklara det.
Det är därför jag tycker att jobbet blir bäst gjort om jag jobbar efter klockan 22.00. Jag tänker helt enkelt för mycket på dagtid och om jag inte tänker alls så känns det bättre än vad det är bara för att jag inte orkar tänka på om något blivit mindre bra, typ, eller hur jag nu ska förklara det.
Sv: Godnatt !
Paddan: Med tanke på att skills competition är långt innan sändningen börjar så misstänker jag att de kommer att sända sammandrag i periodpauserna, och i så fall blir det säkerligen i förkortad version eftersom de förmodligen har tänkt hinna med analyser och annat trams också. Om TV-bilderna är alltför svårtydda får vi väl lämna någon slags rapport här i gb:n istället.
Sv: Godnatt !
Lulekickan: Ojdå, jädrar vad inlägg man skrivit på den här gb. Verkar som att jag haft alldeles för mycket att göra på jobbet nu under hösten och vintern....
Får väl hoppas att morgondagens sändning från Coop Arena kommer att innehålla en stor portion av det enda intressanta - skills competition. Men som vanligt förstörs väl även den för att femtielva kameravinklar skall användas samtidigt så att man till slut inte har någon aning om vem som gjorde vad och när det gjordes.
Får väl hoppas att morgondagens sändning från Coop Arena kommer att innehålla en stor portion av det enda intressanta - skills competition. Men som vanligt förstörs väl även den för att femtielva kameravinklar skall användas samtidigt så att man till slut inte har någon aning om vem som gjorde vad och när det gjordes.
Sv: Godnatt !
Lulekickan: Äsch, finns väl ingenting som kan vara så "fint" som brun stickad tröja, röd stickad polokrage och signalorangefärgade galonbyxor.
Hmm....hade vi någon mer än Hedin med i laget? Minns inte riktigt, Hedin är ju i varje fall skadad igen så han missar ju matchen. Kanske vår enda chans med andra ord, om alla andra lag får vinterkräksjukan så borde vi väl ha en liten chans att ta poäng på bortaplan.
Hmm....hade vi någon mer än Hedin med i laget? Minns inte riktigt, Hedin är ju i varje fall skadad igen så han missar ju matchen. Kanske vår enda chans med andra ord, om alla andra lag får vinterkräksjukan så borde vi väl ha en liten chans att ta poäng på bortaplan.
« Föregående · 184414 · Nästa »
Hmm....kanske man skulle leta och se om man hittar någon bild på Lennart ändå!