Jag trodde man snacka hockey här. Om Luleå hockey. Inte om kläder och annat tjafs. Det är med otråden har spåra ut lite. Back on track tycker jag ;)
Jag trodde man snacka hockey här.
« Föregående · 361355 Till forumet
Sv: Jag trodde man snacka hockey här.
SIF-Boden: Du har rätt, henke. Bort med kläderna! Låt lagen lira utan sådana störande föremål i fortsättningen, så blir vi dessutom av med drag i tröjor och slikt. Och om man nu skall envisas med att spela i textilier, kan väl alla välja att spela i svartbjörnsbyns matchtröja (se länk).
Sv: Jag trodde man snacka hockey här.
Kurt Steiner: Jag håller med. Bort med kläderna. Jag har alltid tyckt att spelarna är på tok för påklädda : )
Klubbmärket och reklamen får väl tatueras in istället.
Klubbmärket och reklamen får väl tatueras in istället.
« Föregående · 361355