Kvällens match
Usch och fy så bedrövligt försvarsspelet är.Bara en massa duttande, inga rejäla tag.Var flera gånger vi hade chansen att få ut pucken men slarv gjorde att hemmalaget fick tag på pucken.
Tre matcher, tre mål.Dessutom åtta! insläppta mål i BP.Det håller inte.
Chabada, du är saknad.
LL: "Sämst var ändå generalnötterna som hade släppt in skelleftesupportrar på bortastå. Det var knappt att vi ens kom in på läktaren, och fler än en LHF-supporter missade de första minuterna av matchen pga att det helt enkelt inte gick att ta sig upp på vår läktare eftersom det var smällfullt. Fett med stock i röven för de ansvariga från SAIK-håll för det."
När jag var där på premiären så var det samma visa med hemmasupportrar på bortastå men då stod våra publikvärdar på sig och krävde att dom skulle försvinna vilket dom fick göra. Deras säkerhetsansvarig verkar vara klippt och skuren för jobbet iaf, hybris innan vi kom in i arenan :-))
Bara för era publikvärdar att skriva en protestnot, det gjorde våra om jag inte är felunderrättad.
Sämst var ändå generalnötterna som hade släppt in skelleftesupportrar på bortastå. Det var knappt att vi ens kom in på läktaren, och fler än en LHF-supporter missade de första minuterna av matchen pga att det helt enkelt inte gick att ta sig upp på vår läktare eftersom det var smällfullt. Fett med stock i röven för de ansvariga från SAIK-håll för det.
Jaja, skit samma. Nya tag i nästa match.
Du behöver inte oroa dig, vi hinner inte att få ordning på grejerna tills dess.
Varför får inte vi möta Frölunda nått medan dom fortfarande är dåliga? Nej, alla andra lag möter vi i parti och minut men inte dom. Det ska tydligen väntas till efter novemberuppehållet när dom fått ordning på grejerna och Fransson börjat dominera...
Vi gnäller absolut inte mer på domaren än andra lags supportrar, snarare tvärtom. Vi värvar dessutom inte fler spelare än andra lag, däremot ungefär lika många. Så jag tycker du ska packa dig härfifrån innan du gör bort dig ännu mer din nolla.
inte vinner vi matchen
och nog för jag vinner på både timrå och skaik men inte fan vinner jag på sugarfärjestad
silHENTO
då webradion varit igång i en dryg halvtimme börjar fanskapet buffa
Nåja, det blir ju drygt 200 spänn när AIK vinner...
Men DEN till viss del enkla förklaringen missade experterna som vanligt.
Finns det inga problem så kan man ju alltid leta efter dom, verkar vara många journalisters devis...
nä det tycker i alla fall inte jag
våra special teams suger purjo.
4 mål i bp idag. vi tillbringar öppenbart för mycket tid i båset och är för dåliga på att försvara oss då för att kunna utmana om topplaceringar.
men Surovy mål igen. 4 i rad nu. alltid ngt att glädjas åt.
Modig nästa nu?
PP är också ett skämt in och böka bakom mål tills man tappar ut pucken.
Kanske vore det bättre om Hellgren fick ta över coachningen i spel med en man mindre. Och dessutom fick Ledin göra mål ocskå som lagom salt i såren..
ska vi vinna mathen då är ju kungen med nu ska jag dra hem åt är hos en kompis nu
Om du anser att SAIK var favoriserade av domaren så tycker jag att du ska ta och börja titta på andra sporter istället!
Om det inte vore för att domaren blundade stup i ett så skulle vi ha haft ÅTMINSTONE 3-4 klara PP till. istället dömer han 5 mot 3 läge för Luleå.
Trots 5 mot 3 så hade Luleå klara problem att hänga in den! Krävdes ett skott med en helt skymd Hadelöv!
Skyll inte på domaren, ni var sämre igår!
SAIK